Fortvivlet skriver:
Ja det kan jeg godt læse, men det behøver da ikke skyldes søvnen 
Nogen mennesker kan klare sig med få timer . Jeg sover da selv kun mellem 4 -6 timer, men det ændre altså ikke på om jeg er fjern
Men hvis jeg har mange bekymringer, og er lidt stresset, kan jeg godt blive fjern. Så jeg mener bare at det kan skyldes så meget andet end søvn og kan jo også bare skyldes personlighed/alder 
Hvis man konsekvent ikke sover (tilstrækkeligt)... og derefter udviser seriøse begrænsninger i sin evne til at fungere i en helt almindelig hverdag .. så ville de da være grænsende til dumt ikke at starte med i en lang periode at sørge for at få arbejdet med sin søvn, og årsagen til at det er så vanskeligt for én ...
At bruge sig selv som eksempel er jo fjollet (du skriver selv at det ikke påvirker dig - men det gør det jo tydeligt for vedkommende her). Og i øvrigt ... når du er presset har du for alvor brug for genopbygning og søvn. Så jo, det lyder faktisk til at gøre en forskel for dig at du sover så lidt ...
PPS: Jeg synes i lighed med en anden der skriver, at det godt nok er et lidt trist billede af mænd du maler op. Hvem gider dog at leve med et menneske som er fraværende, ikke deltager i sine børns dagligdag, ikke hører efter ...
Anmeld
Citér