Langt over tid - ingen positive tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
14 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej,

jeg er nu gået snart 20 dage over tid med mens dvs. hvis jeg er gravid er det 7+3 (hvis jeg regner rigtig) jeg har ingen tegn på hverken det ene eller det andet, udover træthed og har on/off brun udflåd. Jeg har INGEN positive tests. Jeg har selvfølgelig kontaktet min læge hvor jeg først får en sygeplejerske i telefonen der siger “slå kold vand i blodet”  herefter skriver jeg til min læge da det er umuligt at få en telefonsamtale, hun skriver jeg skal blive ved med at teste en gang i ugen. 

jeg er helt forvirret? Er det for tidligt/forkert at jeg ønsker noget mere tryghed omkring hvad der forgår i kroppen? 

ps. Vi har prøvet i 8 måneder! (Første barn) 

håber på råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej,

jeg er nu gået snart 20 dage over tid med mens dvs. hvis jeg er gravid er det 7+3 (hvis jeg regner rigtig) jeg har ingen tegn på hverken det ene eller det andet, udover træthed og har on/off brun udflåd. Jeg har INGEN positive tests. Jeg har selvfølgelig kontaktet min læge hvor jeg først får en sygeplejerske i telefonen der siger “slå kold vand i blodet”  herefter skriver jeg til min læge da det er umuligt at få en telefonsamtale, hun skriver jeg skal blive ved med at teste en gang i ugen. 

jeg er helt forvirret? Er det for tidligt/forkert at jeg ønsker noget mere tryghed omkring hvad der forgår i kroppen? 

ps. Vi har prøvet i 8 måneder! (Første barn) 

håber på råd

Er du næsten lige stoppet med fx p-piller, så kan det være derfor, kroppen skal lige finde sig selv. 

Hvor gammel er du? 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er du næsten lige stoppet med fx p-piller, så kan det være derfor, kroppen skal lige finde sig selv. 

Hvor gammel er du? 

Jeg stoppede p-piller for 9 mdr. siden og har haft mens præcis som forventet hver måned indtil nu  jeg er 28 år

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym

Jeg har ingen erfaring med dette, men vi bare sige at NEJ det er på INGEN måde forkert at du gerne vil vide hvad der sker med din krop! Personligt synes jeg det er for dårligt at din læge ikke har bestilt en blodprøve. Det gjorde min da jeg var gået så lidt som 3 dage over tid. Mens kom så desværre 2 timer efter prøven var taget. Evt ka  du prøve at bruge nogle andre mærker test. Ved der er flere der har haft negativ svar på én og positiv på en anden.

Anmeld Citér

1. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg stoppede p-piller for 9 mdr. siden og har haft mens præcis som forventet hver måned indtil nu  jeg er 28 år

Har din cyklus været stabil lige siden du stoppet på p-piller? Og hvad er længden på din cyklus?

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har din cyklus været stabil lige siden du stoppet på p-piller? Og hvad er længden på din cyklus?

Ja fuldstændig stabil fra første mens efter p-pille stop. Den er præcis 35 dage hver måned :-)

Anmeld Citér

1. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja fuldstændig stabil fra første mens efter p-pille stop. Den er præcis 35 dage hver måned :-)

Hmm mærkeligt, så kan jeg sku umulig tro at det pga P-piller stop. Synes det er for dårligt at lægen ikke tog straks blodprøve af dig. Har du prøvet andre teste? Du kan jo ikke i al evighed teste hver uge  de jo nød til at tag en blodprøve og se om der er graviditet eller hvad der sker med din krop.

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym

Øv, hvor kan jeg forstå din frustration. Jeg er 10 dage over tid og kun negative tests. Jeg har ingen symptomer udover oppustethed i slutningen af dagen (så jeg er glad for hjemmearbejdsdage så jeg kan sidde med bukserne åbne). Jeg har ikke brugt prævention siden jeg fik min datter for 2.5 år siden og cyklus har været stabil siden jeg stoppede med at amme for 1.5 år siden. Det er simpelthen for mærkeligt 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv, hvor kan jeg forstå din frustration. Jeg er 10 dage over tid og kun negative tests. Jeg har ingen symptomer udover oppustethed i slutningen af dagen (så jeg er glad for hjemmearbejdsdage så jeg kan sidde med bukserne åbne). Jeg har ikke brugt prævention siden jeg fik min datter for 2.5 år siden og cyklus har været stabil siden jeg stoppede med at amme for 1.5 år siden. Det er simpelthen for mærkeligt 

Ja det må du nok sige, det er mærkeligt med os to  

Jeg har skrevet til lægen igen, men ja jeg kan se det er lidt “unormalt” at lægen ikke har taget affære, og ja hvad skal jeg så, blive ved med at teste i evighed

hold mig lige opdateret hvad du gør

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hmm mærkeligt, så kan jeg sku umulig tro at det pga P-piller stop. Synes det er for dårligt at lægen ikke tog straks blodprøve af dig. Har du prøvet andre teste? Du kan jo ikke i al evighed teste hver uge  de jo nød til at tag en blodprøve og se om der er graviditet eller hvad der sker med din krop.

Enig, tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.