Mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville blive ked af det, hvis mine børn glemte mors dag. De er nu 12 år og 13 1/2 år. De er så store, at de selv sørger for noget. De ved godt, at det er på søndag. 

Da de var mindre var det deres far der hjalp dem med det. Det har altid været noget hyggeligt som, at have hentet morgenmad, købt en plante, lave en tegning, kørt ud og spist en is, men det vigtigste har nu været, at de har sagt "god mors dag"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2021

Kir

Unicorn1 skriver:

Tror ikke, at han vil købe en gave til sig selv.. Sådan som jeg forstår det, så skal TS købe sin egen gave, imens hun også skal købe den her bestemte ting til ham i fars dagsgave.. Men dog lidt pudsigt, at han ikke gider mærkedage, men han vil selv gerne have en gave/sige hvad der skal købes 

Nå ja, kan godt se nu at der bare står han har fundet på hvad han vil have til fars dag. Det gør det næsten endnu værre, at han ikke vil købe til hende men har fundet noget han vil have hun skal købe til ham

Anmeld Citér

4. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Kir skriver:

Nå ja, kan godt se nu at der bare står han har fundet på hvad han vil have til fars dag. Det gør det næsten endnu værre, at han ikke vil købe til hende men har fundet noget han vil have hun skal købe til ham

Det er også dét, jeg tænker.. Hvis han vil have, at hun skal købe det her til ham, men vil ikke selv yde en indsats til at købe noget til TS.. Det er squ dårlig stil og ret dobbeltmoralsk

Anmeld Citér

4. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Han har sagt til mig, at han ikke gider bøvle med at finde noget til mig. Desuden så er han selv kommet på sin egen fars dags gave...Og så har han selv sagt til mig, at jeg bare skal finde på noget...Halskæden skal jeg dog selv betale halvdelen for, da den er ret dyr. 
Men ikke jeg siger at det er mors dag osv. så “glemmer” han det og jeg syntes bare at det er vigtigt at huske for børnenes skyld. Hvis jeg fik en tur ud og spise, så ville jeg også blive glad eller noget andet. Det er princippet i, at jeg selv skal vælge samt jeg ved hvad nej får. Tja....kald mig bare forkælet og utaknemmelig, men det betyder altså noget for mig.... 

Da han kom med egen gave til fars dag. Var det så fordi du havde spurgt hvad han ønskede sig til fars dag eller vidste han det var fars dag og han så selv kom til dig og sagde det? 

Anmeld Citér

4. maj 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Da han kom med egen gave til fars dag. Var det så fordi du havde spurgt hvad han ønskede sig til fars dag eller vidste han det var fars dag og han så selv kom til dig og sagde det? 

Han kom selv og sagde det

Anmeld Citér

4. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Han kom selv og sagde det

Du havde ikk nævnt noget om fars dag til ham inden? 

Anmeld Citér

5. maj 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Du havde ikk nævnt noget om fars dag til ham inden? 

Nope...

Anmeld Citér

5. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Nope...

Okay. Hvis han går op i sin egen fars dag. Så bør han også kunne gå op i mors dag. Alt andet er da dobbeltmoralsk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.