Jeg er gravid og skal føde om nogle måneder. Manden og hans venner han snakket om en koncert, de gerne vil til. Af visse grunde er min tillid lidt ødelagt, og jeg får en knude i maven over, at han skal ses med dem, da der for nylig er "sket" nogle tillidsbrydende ting med denne flok venner. Det er snakket igennem, og kun tiden vil vise, om jeg kan stole på ham hvad det angår.
Nu er der så snak om denne her koncert, som ligger 3 uger efter min fødsel. Jeg har givet udtryk for, at jeg rigtig gerne vil vide, om han skal af sted, da jeg har brug for at vide det og mentalt være ok med det. Jeg hat direkte sagt, at jeg bare synes han skal tage af sted og hygge sig, selv om at det ikke passer, jeg ønsker ham hjemme. Han ved dog godt, at jeg helst ikke ønsker ham af sted. Det er "diskuteret" et par gange nu. Det sidste han sagde, og det han har sagt mest, er, at han ikke regner med at tage af sted, og sidst sagde han, at han nok ikke tog med. Men til vennerne siger han noget andet.
Jeg kan så forstå at han stadig snakker med på denne her koncert, og at de skal til og bestille biletter.
Det såre mig, og hjælper ikke på min tillid til ham. At han siger et men gør noget andet. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal reagere på det, for egentlig gør det mig ked af det og en smule rasende, da jeg går meget op i sandheden, og lidt føler, at han kan sige en ting til mig nu, bestille biletter og så smutte om nogle måneder (lige efter fødslen hvor jeg ønsker ham hjemme- vores 1. barn). Hormoner kan selvfølgelig også spille ind, men jeg er blevet røvrendt så meget af min x, så det her hjælper bestemt ikke på at lægge det bag mig.
Så jeg føler lidt, at han ser det som om, at der er længe til, så hvis ham og vennerne nu bestiller og betaler, så skal han nok få "styr på mig" inden datoen for koncerten.
Hvad tænker I, hvordan ville I have det eller reagere?