Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LineD skriver: Så kom jeg til tandlæge og skal afsted igen i morgen... Min visdomstand har "spist" noget af roden på kindtanden ved siden af og det har genereret betændelse der har sat sig i hele 3 tænder, i mellemrummene og mellem plump og tand... DERFOR gør det sindsygt ondt, det er dog et større indgreb at få det lavet, men de vurderede det bestemt ikke kunne vente, så de var søde at rykke en masse andre kunder i morgen så jeg kunne få nogle sammenlagte tider og få ordnet det... Kan meddele at venstre side af hovedet nu er godt dobbelt så stort af betændelse, og det gør mere ondt end nogensinde, godt det forhåbentlig er ovre i morgen! Nu har jeg lagt et masse beroligende musik på Ipod'en, og så håber jeg, at jeg kan være i min egen verden i morgen... (GYS!)
Så kom jeg til tandlæge og skal afsted igen i morgen...
Min visdomstand har "spist" noget af roden på kindtanden ved siden af og det har genereret betændelse der har sat sig i hele 3 tænder, i mellemrummene og mellem plump og tand... DERFOR gør det sindsygt ondt, det er dog et større indgreb at få det lavet, men de vurderede det bestemt ikke kunne vente, så de var søde at rykke en masse andre kunder i morgen så jeg kunne få nogle sammenlagte tider og få ordnet det...
Kan meddele at venstre side af hovedet nu er godt dobbelt så stort af betændelse, og det gør mere ondt end nogensinde, godt det forhåbentlig er ovre i morgen!
Nu har jeg lagt et masse beroligende musik på Ipod'en, og så håber jeg, at jeg kan være i min egen verden i morgen... (GYS!)
Av av av av... Det et da godt du kan komme til alligevel... Men åh der er længe til i morgen. HAr du ikke fået noget "dope"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Av av av av... Det et da godt du kan komme til alligevel... Men åh der er længe til i morgen. HAr du ikke fået noget "dope"
Jo tak 2 pamol... det hitter bare at være gravid lige idag NOT hehe
LineD skriver: Jo tak 2 pamol... det hitter bare at være gravid lige idag NOT hehe
nårh ja man må jo ikke få noget som helst. Har du sagt du vil bedøves med det der jeg har skrevet et link til???
michella80 skriver: nårh ja man må jo ikke få noget som helst. Har du sagt du vil bedøves med det der jeg har skrevet et link til???
Jeps, hun sagde det var også det eneste de brugte til gravide Så nu er jeg lidt mere rolig for manse!
LineD skriver: Jeps, hun sagde det var også det eneste de brugte til gravide Så nu er jeg lidt mere rolig for manse!
Nå det er godt. Dengang jeg sagde det til min tandlæge kiggede han måbende på mig og sagde: Hvor ved du det fra??? hi hi. Man har vel Google
Aaaaaaaaaah .oO(LETTELSES SUK)
Så er den ene tand lavet, resten turde hun ikke før Manse er kommet til verden, men nu BURDE jeg kunne holde det ud indtil da... Det satser vi på
Knus Line, der bestemt synes solen skinner noget mere idag
LineD skriver: Aaaaaaaaaah .oO(LETTELSES SUK) Så er den ene tand lavet, resten turde hun ikke før Manse er kommet til verden, men nu BURDE jeg kunne holde det ud indtil da... Det satser vi på Knus Line, der bestemt synes solen skinner noget mere idag
Skønt!!!!!!!!!
Godt at høre der kom en nogenlunde menneskelig afslutningen!!! Håber du klare resten af ventetiden med hvad end der mangler at blive lavet!!!
Knuser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128