Lorte møg trælse tænder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

LineD

Huuuuuuuuulk og vrææææææææææl Var ved tandlægen i slutningen af sidste måned med VOLDSOM tandpine! Havde så en ordentlig gang betændelse i hele venstre side af kæben, og hun mente bestemt det var både, den og den og den tand der var noget i vejen med, og forøvrigt var det min visdomstand (der ligger på langs) der blev ved at lave betændelse... men jeg havde altså kun ondt i EN ENESTE tand, men NEJ hun ville ikke lave det, først når jeg havde født for så kunne hun liiiiiige operere visdomstanden ud og ordne den og den og den tand

FINT så, hun er experten, det kan jeg jo ikke hamle op med, så jeg får noget pinicillin og vupti, smerten forsvinder... for nu i nat at vende tilbage for fulddobbeltstyrke!!!

HULK OG VRÆL! Nu har jeg ringet derind og fået en tid til i morgen, og så får mutter klog at vide at nu kan hun lige rive den ENE tand ud jeg rent faktisk har ondt i, ellers bliver jeg nok nød til at trække en nøgle hen af hendes bil!!!!

Arg ved slet ikke hvad jeg vil med indlæget, er bare SÅ frustreret på min tandlæge, og så EKSTRA frustreret over halvdelen af mit ansigt er hævet og jeg har SÅ ondt, intet hjælper...

ØV hvor har jeg ondt af mig selv!!!

---> Andre der har fået ordnet tænder med bedøvelse under graviditeten?

Knus Line, der IKKE kan vente til hun har født!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

prettybutterfly

Uhh ha, lyder bestemt IKKE rart!

Men nej har heller ik fået lavet en fis. Plejer ALDRIG at have noget problem med mine tænder, men de sidste par måneder er det gået HELT amok i blodbad når de skal børstes!!! Plejer ellers altid være så flittig med tandtråd mm, men ligemeget hjælper det. Så jeg måtte også et smut til tandlægen som så siger at jeg har "graviditetstandkødsbetændelse"!!!!! Ja ok, det ku jeg nok ha sagt mig selv som blodet flyder, men kan der gøres noget ved det???? NEEEEEEEEJ! Så hun ville bare gerne se mig igen om 6 måneder!!!! Så jeg glæder mig OGSÅ til bebes er ude(7 uger tilbage!!!), og for at se om blodbadet så stopper.....

Dit problem lyder dog noget værre! Held og lykke, håber du klare den!

Knuser fra Mona

Anmeld

26. oktober 2009

kiroo

LineD skriver:

Huuuuuuuuulk og vrææææææææææl Var ved tandlægen i slutningen af sidste måned med VOLDSOM tandpine! Havde så en ordentlig gang betændelse i hele venstre side af kæben, og hun mente bestemt det var både, den og den og den tand der var noget i vejen med, og forøvrigt var det min visdomstand (der ligger på langs) der blev ved at lave betændelse... men jeg havde altså kun ondt i EN ENESTE tand, men NEJ hun ville ikke lave det, først når jeg havde født for så kunne hun liiiiiige operere visdomstanden ud og ordne den og den og den tand

FINT så, hun er experten, det kan jeg jo ikke hamle op med, så jeg får noget pinicillin og vupti, smerten forsvinder... for nu i nat at vende tilbage for fulddobbeltstyrke!!!

HULK OG VRÆL! Nu har jeg ringet derind og fået en tid til i morgen, og så får mutter klog at vide at nu kan hun lige rive den ENE tand ud jeg rent faktisk har ondt i, ellers bliver jeg nok nød til at trække en nøgle hen af hendes bil!!!!

Arg ved slet ikke hvad jeg vil med indlæget, er bare SÅ frustreret på min tandlæge, og så EKSTRA frustreret over halvdelen af mit ansigt er hævet og jeg har SÅ ondt, intet hjælper...

ØV hvor har jeg ondt af mig selv!!!

---> Andre der har fået ordnet tænder med bedøvelse under graviditeten?

Knus Line, der IKKE kan vente til hun har født!!

jeg havde det samme problem ved første graviditet, jeg tudede, og fik det lavet.. hader tænder ogtandlæger med mega regningen, føler virkelig med dig..

Anmeld

26. oktober 2009

LineD

kiroo skriver:

jeg havde det samme problem ved første graviditet, jeg tudede, og fik det lavet.. hader tænder ogtandlæger med mega regningen, føler virkelig med dig..

Puha, samme her, hader tandlæger, og tænder for den sags skyld, har mega tandlægeskræk i forvejen, og så bliver man bare ekstra vred og ked, når man endelig slæber sig derned og får at vide, det laver vi når du har født!

Jamen jamen hvordan dææælen skal jeg klare mig indtil da...

Må bare insistere på behandling i morgen, men jeg SKAL bedøves, ellers træder jeg ikke ind i venteværelset Og er jo lidt bange for om det påvirker lillemanden...

HADER mine dumme dumme tænder

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

Prøv at læse dette link http://www.spoergtandlaegen.dk/gravid.html

Jeg fik det bedøvelse da jeg var ved tandlægen mens jeg var gravid og det skete der ingenting ved. Men åh hvor er det irriterende med de smerter og en tandlæge der ikke helt har styr på det. Sender dig et varmt kram

Anmeld

26. oktober 2009

LineD

Arg nu kan jeg ikke holde det ud mere, nu har jeg ringet igen, og må allernådigst blive tilset af en klinik assistent her kl. 13... og HVIS hun vurdere der er noget de kan/vil gøre kommer tandlægen og kigger med

Tror seriøst jeg skifter tandlæge! Update følger, nu vil jeg gallopere ud af døren i håb om det her smertehelvede snart er ovre!

Anmeld

26. oktober 2009

nat1985

Altså jeg sagde til mn veninde på et tidspunkt, at jeg mente at man ikke måtte blive bedøvet, når man skulle til tandlægen og er gravid. Men da hun så var til tandlægen, fik hun af vide at det må man gerne. Så ved ikke helt hvad jeg skal stole på. Men jeg tror også lidt det kommer an på hvor langt man er i graviditeten, og hvor mange smerter man har.

Min tandlæge sagde til mig, at hvis man har meget ondt stresser det barnet, og så skulle der gøres noget ved.

Og jeg føler virkelig med dig, for jeg har også bare tandlægeskræk så det basker. Men jeg har fået det lidt nemmere ved det, men det er stadig med koldsved jeg sidder og venter i venteværelset.

Anmeld

26. oktober 2009

Lise

Hej Line,

Det lyder som en rigtig træls omgang. Heldigvis har jeg ikke selv været ramt...Så slemt!

Men jeg har været ved tandlægen. Han droppede røngtenbillede pga graviditeten, men jeg har fået lavet et hul med max bedøvelse (så mine ører var følelsesløse i flere timer) - han sagde at det ikke betød noget. Jeg stoler på ham - han er en dygtig tandlæge.

Held og lykke med det - måske du allerede har fået det lavet nu?

Lise

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

din stakkel

jeg har osse bare tandpine over alt sys jeg mine tænder  bløder vildt meget når jeg børster dem. skal vist osse have fat i en tandlæge...

knus

Anmeld

26. oktober 2009

LineD

Så kom jeg til tandlæge og skal afsted igen i morgen...

Min visdomstand har "spist" noget af roden på kindtanden ved siden af og det har genereret betændelse der har sat sig i hele 3 tænder, i mellemrummene og mellem plump og tand... DERFOR gør det sindsygt ondt, det er dog et større indgreb at få det lavet, men de vurderede det bestemt ikke kunne vente, så de var søde at rykke en masse andre kunder i morgen så jeg kunne få nogle sammenlagte tider og få ordnet det...

Kan meddele at venstre side af hovedet nu er godt dobbelt så stort af betændelse, og det gør mere ondt end nogensinde, godt det forhåbentlig er ovre i morgen!

Nu har jeg lagt et masse beroligende musik på Ipod'en, og så håber jeg, at jeg kan være i min egen verden i morgen... (GYS!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.