Huuuuuuuuulk og vrææææææææææl 

Var ved tandlægen i slutningen af sidste måned med VOLDSOM tandpine! Havde så en ordentlig gang betændelse i hele venstre side af kæben, og hun mente bestemt det var både, den og den og den tand der var noget i vejen med, og forøvrigt var det min visdomstand (der ligger på langs) der blev ved at lave betændelse... men jeg havde altså kun ondt i EN ENESTE tand, men NEJ hun ville ikke lave det, først når jeg havde født for så kunne hun liiiiiige operere visdomstanden ud og ordne den og den og den tand 

FINT så, hun er experten, det kan jeg jo ikke hamle op med, så jeg får noget pinicillin og vupti, smerten forsvinder... for nu i nat at vende tilbage for fulddobbeltstyrke!!!
HULK OG VRÆL!
Nu har jeg ringet derind og fået en tid til i morgen, og så får mutter klog at vide at nu kan hun lige rive den ENE tand ud jeg rent faktisk har ondt i, ellers bliver jeg nok nød til at trække en nøgle hen af hendes bil!!!!
Arg ved slet ikke hvad jeg vil med indlæget, er bare SÅ frustreret på min tandlæge, og så EKSTRA frustreret over halvdelen af mit ansigt er hævet og jeg har SÅ ondt, intet hjælper...
ØV hvor har jeg ondt af mig selv!!!
---> Andre der har fået ordnet tænder med bedøvelse under graviditeten?
Knus Line, der IKKE kan vente til hun har født!!
Anmeld