Alle de test-tråde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg synes godt nok, det er utroligt så mange af de der test-tråde, der er for tiden. På et tidspunkt i dag var der næsten kun sådan nogle tråde på hele forsiden - og folk tester bare så tidligt og stregerne er næsten usynlige - hvis de overhovedet er der.

Jeg har selv været ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg prøvede at få en baby i 2 år uden at det lykkedes, så jeg forstår virkelig godt det spinkle håb. Jeg testede dog ikke særlig meget - nok kun omkring 5 tests i perioden, indtil den så var der - og der var det mere symptomerne end stregen, der fortalte mig, at jeg var gravid (jeg var 6+?) Men hvorfor ikke bare vente et par dage på en lidt på en tydeligere streg? Prøve en ny prøve? Hvorfor har I behov for at lægge dem herud? Er det der der testmonster, som I snakker om?

Jeg spørger af nysgerrighed - ikke fordømmelse

Jeg lavede selv lignende tråd for ikke så længe siden. For jeg forstår det altså heller ikke. Og var også oprigtig nysgerrig. :

De “værste” (i mangel af bedre ord) er dog dem der smider teste op og spørger. Og når man siger den er negativ så får man svar tilbage med: den er meget tydeligere i virkeligheden men svær at fange på kamera... 

jamen hvorfor så spørger fra start af hvis man ikk er i tvivl ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2021

Anonym trådstarter

Det var jo ikke for at hakke, at jeg spurgte - jeg læser faktisk selv trådene og svarer også nogle gange.

Jeg har selv været ufrivilligt barnløs (heldigvis "kun" 2 år, men det var godt nok også nogle lange, ulykkelige år!)
Jeg kæmpede altid imod en stor trang til at teste hele tiden, men min frygt for den negative test var SÅ stor, at jeg slet ikke turde teste. Kan forstå på det her forum, at andre virkelig bare køber alle de teste, jeg også havde lyst til at gøre og så tester ret tit.

Jeg kan da også huske, at ved min første var der to virkelig tydelige streger, ingen tvivl - men med min 2., så var der en svag streg og jeg valgte så at tage en ny, som fik tydelige streger, et par dage efter, men jeg kan måske godt forestille mig, at hvis jeg havde prøvet i flere år og testen var svag - så ville jeg måske have lagt den herind? Jeg ved det ikke.

Så det er nok bare fordi, folk håber så meget, at de simpelthen bare har brug for at par andre øjne på testen for at være sikker på svaret.

Som jeg skriver i starten opfatter jeg det ikke som et problem og folk skal da bare lægge dem ud, alt det de lyster! Det er jo bl.a. det den her side er her for!

Anmeld Citér

3. maj 2021

esioul

Jeg har selv været en af dem der har slået billeder op af tests og det har jeg fordi jeg ønskede og håbede...

Mit håb var efterhånden væk, efter 8års kamp... Ville ønske nogle bare kunne se et eller andet, som gav en lille smule håb..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.