Det var jo ikke for at hakke, at jeg spurgte - jeg læser faktisk selv trådene og svarer også nogle gange.
Jeg har selv været ufrivilligt barnløs (heldigvis "kun" 2 år, men det var godt nok også nogle lange, ulykkelige år!)
Jeg kæmpede altid imod en stor trang til at teste hele tiden, men min frygt for den negative test var SÅ stor, at jeg slet ikke turde teste.
Kan forstå på det her forum, at andre virkelig bare køber alle de teste, jeg også havde lyst til at gøre og så tester ret tit.
Jeg kan da også huske, at ved min første var der to virkelig tydelige streger, ingen tvivl - men med min 2., så var der en svag streg og jeg valgte så at tage en ny, som fik tydelige streger, et par dage efter, men jeg kan måske godt forestille mig, at hvis jeg havde prøvet i flere år og testen var svag - så ville jeg måske have lagt den herind? Jeg ved det ikke.
Så det er nok bare fordi, folk håber så meget, at de simpelthen bare har brug for at par andre øjne på testen for at være sikker på svaret.
Som jeg skriver i starten opfatter jeg det ikke som et problem og folk skal da bare lægge dem ud, alt det de lyster!
Det er jo bl.a. det den her side er her for!
Anmeld
Citér