Mor11 skriver:
Haha, årh hold dog op. Der er tale om lidt penge jeg ikke kan LÅNE ekstra - ergo, skulle betale tilbage igen. Og jeg er mest irriteret over det fordi jeg ved at man i andre sammenhænge fint bliver anset som forsørger uden børnenes adresse, fx ved kh.. Og ja vi har valgt bopæl efter at min eks kan få ekstra boligstøtte så han kan have værelser nok i hans lejlighed til ungerne. Det synes jeg da er ganske rimeligt eftersom vi har 2 indtægter hjemme hos mig og han kun har 1
Det største problem synes jeg er hele humlen med beskeder angående børnene fra det offentlige. Og det ville være nøjagtigt ligeså stort et problem for min eks hvis jeg havde bopælen, så det er en "konsekvens" uanset hvem der har den, som jeg ikke synes er gennemtænkt i systemet
Selvom jeg er sammen og bor sammen med faren til mit barn, så er det stadig mega træls for ham ikke at få besked om vores datter.. Altså jo han får jo besked fra mig, men han er pænt irriteret over, at han ikke får de samme meddelelser som mig.. Og det forstår jeg egentlig godt..Man er to om barnet, og den ene er ikke mere ansvarlig eller rigtig end den anden, så hvorfor skulle begge to ikke få samme beskeder!?
Så forstår udmærket godt, at du synes, at det er træls.. Det offentlige burde tænke begge forældre som ligeværdige
Anmeld
Citér