AnoMor skriver:
Årh ja det kan selvfølgelig være der forskellen ligger fra a-kasse til kh. 
Det er dæleme da også for ringe at du ikke kan det hvis gan kan som weekend far.
har heldigvis ikk de problemer da jeg er bopælsforældre. Eneste problem jeg har med det er at jeg bor i forkert distrikt til den skole jeg helst ville have ham på. Og far bor i distriktet. Men det er så åbenbart ligemeget selvom vi også har 7/7 
Der er virkelig meget der er dårligt strikket sammen ift at være en skilt familie.
Jeg får heller ikke breve i e-Boks om tandlægetider, så jeg ved kun noget om tandlægebesøg hvis far eller børnene husker at sige det.
far har bopæl fordi han er alene og det er jeg ikke, derfor får vi "mest ud af det" på den måde. Men det er satme træls at vi ikke kan være ligestillede som forældre i statens øjne selvom vi begge har forældremyndighed og i praksis også er lige store primærpersoner.
Da der var alt det snak om delt bopæl, klappede jeg i mine hænder og glædede mig til at vi kunne få de samme rettigheder. Men ak nej. Det er endt med at være total ubrugeligt. Det er faktisk bare en term for at vi kan finde ud af alting selv, udenom statsforvaltningen. Spild af tid at nogen politikere har siddet og brugt tid på det når der ikke kom et brugbart udfald.
Anmeld
Citér