Kommune hjælpe med bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Ja præcis det vil jeg jo nok eftersom jeg ville miste titlen som forsøger.Føler mig lidt fanget i den her kommune jeg tør ikke rigtig tage skridtet med at flytte kommune da jeg ingenting vil få i ydelse. Jeg må se tiden an og se hvad der skal ske.

Alternativet må jeg jo blive i kommunen

Ja, det er altså noget af et dilemma, du står i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Ja, det er altså noget af et dilemma, du står i

Ja..

Anmeld Citér

15. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Af ren nysgerrighed: hvorfor vil du ikke bo i samme kommune som faren? 

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym trådstarter

Af ren nysgerrighed: hvorfor vil du ikke bo i samme kommune som faren? 

Det kan jeg jo måske blive nødt til, at blive i samme kommune. Hele  mit netværk ligger i en anden kommune  og jeg kan ikke undvære dem. ja jeg skulle bare ikke have flyttet i første omgang egentlig.

Men nu hvor jeg tænker nærmere, så er det nok egoistisk af mig at flytte fra mit barns kommune. Faren går jo ikke med til at jeg må få bopæls adressen.

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det kan jeg jo måske blive nødt til, at blive i samme kommune. Hele  mit netværk ligger i en anden kommune  og jeg kan ikke undvære dem. ja jeg skulle bare ikke have flyttet i første omgang egentlig.

Men nu hvor jeg tænker nærmere, så er det nok egoistisk af mig at flytte fra mit barns kommune. Faren går jo ikke med til at jeg må få bopæls adressen.

Er kommunerne langt fra hinanden ? 

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym trådstarter

Er kommunerne langt fra hinanden ? 

En time ca. Lidt pinligt at jeg ikke kan undvære mit netværk, men det er svært. 

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

En time ca. Lidt pinligt at jeg ikke kan undvære mit netværk, men det er svært. 

Det er også langt væk. Så ville jeg altså blive i kommunen for barnets og samarbejdet skyld med faren. 

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er også langt væk. Så ville jeg altså blive i kommunen for barnets og samarbejdet skyld med faren. 

Ja det er jo det smarteste

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Ja det er jo det smarteste

Jeg kan godt forstå, du er splittet. Og du går fra at have en samlet familie til at skulle deles om jeres søn og være alene noget af tiden, uden noget netværk. Men det bedste ville for din søn være, at blive i kommunen. Som voksen kan man nok nemmere "nøjes" og tilvænne sig. Og så kan du jo se, når han bliver større, har noget at skulle have sagt selv osv, om du kan flytte kommune. Men lige nu ville du miste meget tid med din søn og økonomien ville falde, hvilket kun gør boligforholdende ringere.

Samlet set lyder det bedst at blive, for nu, i hvert fald

Hele min mors familie bor 3 timer fra os hvor vi voksede op, og da mine forældre gik fra hinanden, havde hun ingen. Hun blev i kommunen, ja i byen faktisk, og det er/var vi rigtig glade for

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Jeg kan godt forstå, du er splittet. Og du går fra at have en samlet familie til at skulle deles om jeres søn og være alene noget af tiden, uden noget netværk. Men det bedste ville for din søn være, at blive i kommunen. Som voksen kan man nok nemmere "nøjes" og tilvænne sig. Og så kan du jo se, når han bliver større, har noget at skulle have sagt selv osv, om du kan flytte kommune. Men lige nu ville du miste meget tid med din søn og økonomien ville falde, hvilket kun gør boligforholdende ringere.

Samlet set lyder det bedst at blive, for nu, i hvert fald

Hele min mors familie bor 3 timer fra os hvor vi voksede op, og da mine forældre gik fra hinanden, havde hun ingen. Hun blev i kommunen, ja i byen faktisk, og det er/var vi rigtig glade for

Er det ikke vildt dyrt at flytte. Jeg har ikke særlig mange penge sparet op til møbler osv så det er ikke særlig realistisk at flytte lige nu desværre. Der må jeg have sparet mere op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.