Kan I se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Nenime skriver:

Bp sagde 32 i dag og det tænker jeg er meget lavt i forhold til ægløsning, som var den 2. eller 3. april.

Åhh hvor kan jeg bare slet ikke holde tanken ud om endnu en graviditet udenfor livmoderen. 

Jeg skal nok lige opdatere i næste uge, hvis der er nogle der søger tråden frem på et tidspunkt. 

Det er også træls og forstår godt du er bekymret. Krydser  for dig. 

Og ja vi venter på din opdatering.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2021

Maurasmussen

Er det lavt? Hvis du Nu kun er 3+5? Så er det vel meget passende? Og det har jo fordoblet sig.  Mit HCG var 102 da jeg var 4+2 og jeg er gravid i 35. Uge nu. 

Anmeld Citér

16. april 2021

Nenime

Jeg tænker det er lavt, i hvert fald i forhold til hvordan graviditeten var med min datter, hvor vi var i behandling, og derfor blev fulgt. 

Men der er ikke andet for at vente, jeg kan jo hverken gøre fra eller til. Det er bare en kæmpe belastning mentalt at gå og tænke over det hele tiden. 

Tak for svarene og også positive historier. Dem forsøger jeg at samle lidt på, for de negative kender jeg alt for godt. 

Anmeld Citér

20. april 2021

BabyIgen2022

Hvordan gik det med næste blodprøve trådstarter?

Anmeld Citér

20. april 2021

Nenime

Jeg kunne se svaret i morges. HCG var 74, efter tre døgn, så det er jo nok desværre en graviditet udenfor livmoderen igen. Det er så hårdt at være i. 

Jeg vil bare gerne have det overstået

Anmeld Citér

20. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Nenime skriver:

Jeg kunne se svaret i morges. HCG var 74, efter tre døgn, så det er jo nok desværre en graviditet udenfor livmoderen igen. Det er så hårdt at være i. 

Jeg vil bare gerne have det overstået

Søde du, jeg kan selvfølgelig ikke vide det. Men siger man ikke at HCG har en fordoblingstid på 2 døgn? For så passer dit tal jo godt, og endda højere

Anmeld Citér

20. april 2021

Nenime

Lambi90 skriver:

Søde du, jeg kan selvfølgelig ikke vide det. Men siger man ikke at HCG har en fordoblingstid på 2 døgn? For så passer dit tal jo godt, og endda højere

Der er rigtig sødt af dig, og det ville have passet så fint, hvis det ikke var fordi at blodprøven er taget med 3 døgns mellemrum pga. weekenden

Derfor er stigningen for lille, og faktisk præcis samme stigning som ved sidste graviditet udenfor livmoderen. Hvad er chancerne lige. 

Hold op jeg er modløs og synes bare verden er uretfærdig lige nu.

Min læge har bestilt en tid til scanning på hospitalet i morgen, hvor jeg håber at de kan se bare et eller andet. Det er uvisheden og ventetiden der slår bunden ud af mig, sammen med alle de negative tanker.

Anmeld Citér

21. april 2021

Nenime

Opdatering: 

Jeg var i dag til scanning, og som forventet var der meget lidt at se. Lægerne synes dog de kunne ane en hvid ring(???) der kunne indikere en graviditet inde i livmoderen.  De kunne naturligvis ikke garantere noget, og det var meget svært at få dem til at udtale sig om, hvad de troede, men ja, indtil videre er der altså indikationer på at det i det mindste ikke er udenfor livmoderen. 

Jeg regner absolut ikke med at der kommer en baby ud af det med de tal, men bare det at den måske sidder i livmoderen er gode nyheder for mig. 

Anmeld Citér

28. april 2021

Nenime

Opdatering (hvis nogen er nysgerrige)

Jeg var til en ny scanning i går, og der var intet at se. Måske en lille lysning og min slimhinde er tyk. De var meget fortørnede over at jeg sidste uge havde fået at vide at de kunne se lidt, for det er åbenbart umuligt med så lavt et HCG som jeg havde sidste uge. 

De målte HCG igen og så skal jeg til en operatør samtale på torsdag, med henblik på en evt. udskrabning i næste uge, så de kan se om der er graviditetsvæv i livmoderen. Hvis ikke, er det en graviditet udenfor livmoderen  igen

HCG er steget fra 74 til 1111 på 8 dage, så et eller andet er der "desværre". 

Jeg forbereder mig mentalt på en GUL. Øv hvor er det bare hårdt

Anmeld Citér

28. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Nenime skriver:

Opdatering (hvis nogen er nysgerrige)

Jeg var til en ny scanning i går, og der var intet at se. Måske en lille lysning og min slimhinde er tyk. De var meget fortørnede over at jeg sidste uge havde fået at vide at de kunne se lidt, for det er åbenbart umuligt med så lavt et HCG som jeg havde sidste uge. 

De målte HCG igen og så skal jeg til en operatør samtale på torsdag, med henblik på en evt. udskrabning i næste uge, så de kan se om der er graviditetsvæv i livmoderen. Hvis ikke, er det en graviditet udenfor livmoderen  igen

HCG er steget fra 74 til 1111 på 8 dage, så et eller andet er der "desværre". 

Jeg forbereder mig mentalt på en GUL. Øv hvor er det bare hårdt

Øv, hvor er det bare træls for dig

Jeg håber sådan det lykkedes jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.