Kan I se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.113 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. april 2021

Nenime

Hej Alle

Jeg håber der er noge der vil låne mig et par ekstra øjne på denne test. 

Jeg havde en graviditet udenfor livmoderen midt i marts, hvor de fjernede min venstre æggeleder. Jeg har ikke haft menstruation siden, men testede positiv for ægløsning d. 1/4. 

Nu står jeg så med denne test, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tænke. Den er taget 3+4. Grunden til at jeg tester tidligt er, at jeg er så bange for at et evt. æg sætter sig forkert igen, så jeg vil gerne vide det så tidligt som muligt, hvis jeg er gravid. Sidst fik jeg nemlig menstruation som sædvanlig, og derfor opdagede jeg ikke umiddelbart at jeg var gravid udenfor livmoderen. 

Tak, hvis du er nået til enden af denne smøre  

Vh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2021

Loadk

Jeg kan godt se en streg �� 

Anmeld Citér

13. april 2021

Baby.mamma

Positiv, tillykke  

Anmeld Citér

13. april 2021

Nenime

Puh, nok lidt det jeg "frygtede". Jeg pletbløder nemlig som opstart til menstruation (som jeg forventer i morgen, hvis alt er som det plejer), og begynder jo med det samme at tænke at det er fordi ægget igen sidder forkert. 

Jeg må forsøge at væbne mig med tålmodighed, og håbe det "bare" er en bio denne gang. 

Tak for svar

Anmeld Citér

14. april 2021

Nenime

Testen ser sådan ud i dag. Min mand siger der ikke er noget, meeen jeg tror nu selv jeg kan se den i dag. 

Jeg bløder desuden ikke det mindste mere. Meget spændende (og skræmmende)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. april 2021

Charl90

Nenime skriver:

Testen ser sådan ud i dag. Min mand siger der ikke er noget, meeen jeg tror nu selv jeg kan se den i dag. 

Siger din mand der ikke er noget?? Så skal han da have briller Den er da virkelig tydelig. Tillykke

Anmeld Citér

14. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Nenime skriver:

Som en anden skrev, så skal din mand ha briller 

Og tillykke den er positiv, håber for dig at den sidder på det rette sted

Anmeld Citér

15. april 2021

Nenime

Haha jeg sagde præcis det med brillerne. 

Nå, men jeg fik taget HCG i går netop for at følge det pga. graviditet udenfor livmoderen og ingen sidste mens dag at gå ud fra, men den var kun på 16, så nu er jeg lidt tilbage til at frygte en ny gul. Tænk at en test kan se sådan ud med så lidt HCG. Jeg skal have ny bp i morgen for at se om det stiger.

Tiden må vise hvor vi ender, men hold nu op jeg er stresset og også lidt ked af det. Forløbet fra marts sidder vist stadig i mig. 

Tak for svar allesammen

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

Ja, de er sjove, de mænd. De tror ofte, at stregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen Kæmpe stort tillykke, det går fremad med graviditeten og HCG stiger

Anmeld Citér

16. april 2021

Nenime

Bp sagde 32 i dag og det tænker jeg er meget lavt i forhold til ægløsning, som var den 2. eller 3. april.

Åhh hvor kan jeg bare slet ikke holde tanken ud om endnu en graviditet udenfor livmoderen. 

Jeg skal nok lige opdatere i næste uge, hvis der er nogle der søger tråden frem på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.