Hej
Bortset fra rygningen, så minder dit forløb om mit dengang jeg skulle opnå min første graviditet.
Vi var 26 år da vi startede. Jeg stoppede på p-piller og havde det efterfølgende år kun 7 cyklusser. Jeg er imponeret over du har formået at finde din ægløsning. Det kunne jeg slet ikke overskue. Efter ét år fik jeg af min læge en henvisning til fertilitetsbehandling. Jeg opdagede så at jeg var gravid men fik en spontan abort (gætter på uge7-8).
Jeg kontaktede min læge og hun gav mig en ny henvisning til fertilitetsbehandling. Jeg nåede ikke afsted for 1-2 mdr efter min SA var jeg gravid igen
så efter i alt 15 måneder fik jeg en vellykket graviditet.
Da jeg var færdig med at amme min søn (næsten 2år) gik vi i gang med at prøve igen. Min cyklus var nu helt stabil. Efter 8 måneder hvor vi bare prøvede at være sammen hyppigt i den tid ÆL burde være prøvede vi med ÆL test. Så lykkedes det. Jeg er nu 30år og lige blevet gravid (4+5) 
Jeg er helt uenig i at du skal lade være med at fokusere på det. Tag ÆL test så I ved hvornår chancerne er der. I kan jo godt når det lige er lykkedes to gange. I må gerne få en henvisning. Man skal ikke starte forfra hver gang. Det ville jo være helt umenneskeligt og svært at komme videre hvis det nu er et problem
Jeg tror på det lykkes jer om lidt
uanset hvad bør din mand støtte op om rygestop. Passiv rygning for små børn
KOL og dårligt liv i alderdommen
et barn må være god motivation
Held og lykke
Anmeld
Citér