Frem med kæmpemaverne...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

her er min mave.. jeg er i uge 25, men dette billed er vist taget for 14 dage siden..en lille fin mavse, med en lille dreng i..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Mullemus86

Vil også være med  Har termin d. 9.januar

Anmeld

26. oktober 2009

Nybagt mor

Fine fine maver

Anmeld

26. oktober 2009

Tut

Her er jeg 33+6.

Mette 34+3 med termin 4/12

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Uhh kan slet ikke vente til jeg også får så stor og fin en mave som jer! Min kæreste aede igår på underlivet og syntes det var så dejligt at jeg er vokset lidt. Synes jeg er virkelig sødt og er sikker på han bliver helt vild når jeg bliver større  Lige nu kan man ingenting se men kun mærke lidt.

Anmeld

26. oktober 2009

Nybagt mor

Uhh kan slet ikke vente til jeg også får så stor og fin en mave som jer! Min kæreste aede igår på underlivet og syntes det var så dejligt at jeg er vokset lidt. Synes jeg er virkelig sødt og er sikker på han bliver helt vild når jeg bliver større  Lige nu kan man ingenting se men kun mærke lidt.

Åh - ja kan også sagtens huske første gang vi var ude hvor jeg havde en stram bluse på og man lige kunne ane maven - min (dengang kæreste - nu mand) var så stolt så stolt

Glæder mig til at få ham den lille ud, men kommer omvendt også til at savne det at være gravid - det er jo helt specielt - så nyd det. Det er så fint at gå og glæde sig sammen

Det går virkelig stærkt, kan slet ikke forstå at jeg i dag er nået til min terminsdato

Anmeld

26. oktober 2009

Mist

Flotte maver. held og lykke med jeres termins datoer.

har selv termin d. 26 dec 2009..

maria 31+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.