Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja - har termin i morgen, og ved jo der er en del herinde der også er meget tæt på mål.
Så skal vi ikke lige dele mave billeder - både små og store maver er så hjerteligt velkomne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo jeg vil da gerne være med, men jeg har så ikke termin før d.19 feb. men her er der lige et billede
Flot mave, er du da vimmer den er rund....
kommende-mor skriver: Ja - har termin i morgen, og ved jo der er en del herinde der også er meget tæt på mål. Så skal vi ikke lige dele mave billeder - både små og store maver er så hjerteligt velkomne
din mave er da ikk sunket??
Nej vel? - Håber altså ikke det er tegn på at han har ikke har tænkt sig at komme ud foreløbig...
Og billedet - ja det er taget her i dag på skov tur...
kommende-mor skriver: Nej vel? - Håber altså ikke det er tegn på at han har ikke har tænkt sig at komme ud foreløbig...
Ja - tydeligt se forskel, og her gik jeg og troede jeg havde en stor mave he he...
Og Mariamiss6 - ja den er vitterlig rund, også selvom den burde være sunket efterhånden...
Nej vel? - Håber altså ikke det er tegn på at han har ikke har tænkt sig at komme ud foreløbig... Og billedet - ja det er taget her i dag på skov tur...
Altså min sank aldrig og han kom en uge før termin
molle85 skriver: Jo jeg vil da gerne være med, men jeg har så ikke termin før d.19 feb. men her er der lige et billede
Og du er da også ret så stor - taget i betragtning af at du først har termin d. 19 feb....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128