Felucas første ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

hvor kært.... Nikoline har også sagt BØHHH i et stykke tid nu :0) det er Så sødt..

og hvor er Feluca fin på billederne :0) det ser sgu næsten ud som om hun har øjenskygge på...

Ja det er nemlig så sødt.. og hun er jo helt vild med a sige det nu når hun har fundet ud af hun kan...

og tak... der er dog ingen make up på min lille prinsesse..griner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Ja det er nemlig så sødt.. og hun er jo helt vild med a sige det nu når hun har fundet ud af hun kan...

og tak... der er dog ingen make up på min lille prinsesse..griner..

nej.... det regnede jeg nu heller ikke med :0) men det matcher jo helt med outfittet :0) lille ballerina

Anmeld

25. oktober 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Ja idag kom der det føste rigtig sådanne ord med mening ud af hendes lille mund...

Og ja det var så et bøøøøh... så nu siger hun bøøh hele tiden når vi leger titte bøh... syntes bare det lyder så sød...

Glæder mig til der kommer nogle flere sådan rigtige ord ud af hende..

knus natasja, som har sådan en stor prinsesse til datter...

Aj hvor sjovt.... det var også Livas første ord

Anmeld

25. oktober 2009

Bondepigen

Feluca09 skriver:

Hun kan da sige mange ting lille Emma ... Hehe ja det typisk a de lige siger det en gang og så høre man det bare ikke igen... smiler..

Ja ikke. Hun har nu sagt det mange gange, da hun lige havde lært det, men nu er det åbenbart ikke sjovt længere... Ja hun kan sige rigtig mange ord. Men da hun var fastspændt i gipsen måtte hun jo osse finde andre ting at bruge tiden på, når hun nu ikke kunne bruge benene.

Det bliver spændende at høre hvad Felucas næste ord bliver, for det varer sikkert ikke længe inden det kommer, nu har hun jo taget hul på det...

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

TbCp skriver:

Aj hvor sjovt.... det var også Livas første ord

Hehe.. ja det er det da... Har altid troet a børns første ord var Mor...men det kan jeg jo godt læse mig til ikke er tilfældet hos de fleste..smiler

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

Ej hvor godt. Tilykke med det

Anmeld

26. oktober 2009

JustAnotherName

Ååårh hvor dejligt. Tillykke med snakke-debuten 
Og hvor ser hun dejlig ud!

Jeg glæder mig også til at høre Celina sige sit første ord.
Men lige for nu, der nyder jeg også bare lyden af hendes pludren og baby-latter. Det er også bare fantastisk jo 

Når først der begynder at komme et, to og tre ord, så kan det lige pludseligt gå stærkt, så kommer der nye ord igen og igen 

Bianca har siden hun var ret lille kunnet mange enkelte ord, men det er først nu at hun kæder dem sammen af flere ord, og laver små korte sætninger, ala "hvor er far henne" eller "moar, se lige".
Det er også en sjov alder (2 år) fordi hun nu smager på alle mulige nye ord, og gentager meget. Det kan virkelig nogle gange lyde sjovt.

Anmeld

26. oktober 2009

Jules

Hvor herligt - Så dygtig

Viktor bruger hov,mam,tak sådan besvidst indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.