Felucas første ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

NaFe

Ja idag kom der det føste rigtig sådanne ord med mening ud af hendes lille mund...

Og ja det var så et bøøøøh... så nu siger hun bøøh hele tiden når vi leger titte bøh... syntes bare det lyder så sød...

Glæder mig til der kommer nogle flere sådan rigtige ord ud af hende..

knus natasja, som har sådan en stor prinsesse til datter...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Bondepigen

Åååh tillykke med din smukke piges første ord. Det er bare så fantastisk, når man hører det allerførste ord... og det næste....og det næste...og det næste... og det -you get the picture-

Anmeld

25. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Åhhh den lille sukker-stang er da bare for lækker

Bøøøhhhh siger vi til Feluca

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

bondepigen skriver:

Åååh tillykke med din smukke piges første ord. Det er bare så fantastisk, når man hører det allerførste ord... og det næste....og det næste...og det næste... og det -you get the picture-

Ja jeg blev også sådan helt i tvivl om det nu var rigtig det jeg hørt..og ik bare det der baba og mammam som hun jo siger hele tiden... men det var et rigtig tydeligt BØH.. ser så meget frem til hun siger Mor... tror jeg tuder når det sker..hehe

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Åhhh den lille sukker-stang er da bare for lækker

Bøøøhhhh siger vi til Feluca

Hehe... Tak Søde... <3

I får os lige et BØØØH tilbage fra feluca som stadig ikke gider i seng...ihhhhh

Anmeld

25. oktober 2009

anna-jonas

Stort tillykke...............sådan et "Bøhhhh....." kan virkelig bruges til mange ting, når man er en lille prinsesse. *S*

Jonas' første ord, var Tator (traktor)............det sagde han mange mdr. før han sagde MOR!!!

Knus Mette

Anmeld

25. oktober 2009

Bondepigen

Feluca09 skriver:

Ja jeg blev også sådan helt i tvivl om det nu var rigtig det jeg hørt..og ik bare det der baba og mammam som hun jo siger hele tiden... men det var et rigtig tydeligt BØH.. ser så meget frem til hun siger Mor... tror jeg tuder når det sker..hehe

Jeg blev osse bare så stolt, da Emma sagde mor (og far) for første gang. Men nu har hun skisme ikke villet sige det i flere mdr. Øv.

Hun vil gerne sige "rap" "hej" og "Laui"= Laurits (vores kat), men mor og far... nej det gider hun ikke sige lige for tiden...snøft.

Anmeld

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvor kært.... Nikoline har også sagt BØHHH i et stykke tid nu :0) det er Så sødt..

og hvor er Feluca fin på billederne :0) det ser sgu næsten ud som om hun har øjenskygge på...

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

Anna-jonas skriver:

Stort tillykke...............sådan et "Bøhhhh....." kan virkelig bruges til mange ting, når man er en lille prinsesse. *S*

Jonas' første ord, var Tator (traktor)............det sagde han mange mdr. før han sagde MOR!!!

Knus Mette

mange tak...ja hun er os helt vild md det efter hun jo har fundet ud af hun kan sige det...

og traktor er da et vildt første ord a kunne syntes jeg....

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

bondepigen skriver:

Jeg blev osse bare så stolt, da Emma sagde mor (og far) for første gang. Men nu har hun skisme ikke villet sige det i flere mdr. Øv.

Hun vil gerne sige "rap" "hej" og "Laui"= Laurits (vores kat), men mor og far... nej det gider hun ikke sige lige for tiden...snøft.

Hun kan da sige mange ting lille Emma ... Hehe ja det typisk a de lige siger det en gang og så høre man det bare ikke igen... smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.