Ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Ønskebaby2021 skriver:

SÅ forvirret

har taget den her netop nu, ifølge Premom appen scorer den højest - synes ikke selv jeg kan se stor forskel, men er øm i underlivet i dag og har blødt en smule

Blødningen og smerter kan komme når ægget frigives fra folliklen  det fortalte min læge mig. Så det er jo godt!

så håber vi bare at en af de friske gutter derinde, kan finde det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2021

Ønskebaby2021

Lambi90 skriver:

Blødningen og smerter kan komme når ægget frigives fra folliklen  det fortalte min læge mig. Så det er jo godt!

så håber vi bare at en af de friske gutter derinde, kan finde det

Det er spændende!��

Er du mon gravid/forsøger at blive gravid? ��

Anmeld Citér

16. marts 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Ønskebaby2021 skriver:

Det er spændende!��

Er du mon gravid/forsøger at blive gravid? ��

Meget! ��

jeg troede jeg var, forrige cyklus. Jeg fik skyggestreger på nogle valmed tests, og så testede jeg efter med apotekets test, som jeg fandt ud af ALTID giver en lille bitte ekstra streg. Så ja, jeg endte herinde i søgen på erfaring. Men jeg var rigtig meget ikke gravid. Nu er mit fokus "bare" at få styr på min cyklus efter at have døjet meget med cyster, som jeg, 7-9-13 ikke har haft i hele 2021 - og cyklus nærmer sig noget stabilt  

vi prøver ikke sådan helt seriøst endnu, så indtil manden er klar (jeg er), ja så synes jeg bare det er meget hyggeligt at følge med herinde, og blive klogere.

jeg håber for dig at der er bid

Anmeld Citér

16. marts 2021

Ønskebaby2021

Lambi90 skriver:

Meget! ��

jeg troede jeg var, forrige cyklus. Jeg fik skyggestreger på nogle valmed tests, og så testede jeg efter med apotekets test, som jeg fandt ud af ALTID giver en lille bitte ekstra streg. Så ja, jeg endte herinde i søgen på erfaring. Men jeg var rigtig meget ikke gravid. Nu er mit fokus "bare" at få styr på min cyklus efter at have døjet meget med cyster, som jeg, 7-9-13 ikke har haft i hele 2021 - og cyklus nærmer sig noget stabilt  

vi prøver ikke sådan helt seriøst endnu, så indtil manden er klar (jeg er), ja så synes jeg bare det er meget hyggeligt at følge med herinde, og blive klogere.

jeg håber for dig at der er bid

Ahh, har godt læst om de skyggestreger... Jeg håber at din bedre halvdel snart er klar - det har også været det der har sat en stopper for det herhjemme, men manden har meldt klar nu 

Jeg stoppede på p-piller for lige over et år siden, og har egentlig en rimelig stabil cyklus. Jeg håber bare, at vi hurtigt får to streger, men er også klar på at det nok kan tage længere tid.

Det føles lidt surrealistisk, at det faktisk er tid til, at vi skal lave en baby. Jeg har været klar i flere år, og at det endelig kan ske, gør mig heeelt vildt glad - så jeg har også fulgt med på diverse forums, som blot har gjort jeg har glædet mig endnu mere

TAK

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.