Ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. marts 2021

Ønskebaby2021

Hej.

Har taget en æltest for første gang, og vil sikre mig, at I er enige i, at den er negativ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jep negativ 

Anmeld Citér

14. marts 2021

Ønskebaby2021

Unicorn1 skriver:

Jep negativ 

Er helt ny i det her test. Skal jeg tage en test i morgen samme tid og se om den er mere tydelig? Ifølge Flo burde jeg havde ægløsning d 16. 
mærker sjældent symptomer omkring ægløsning

Anmeld Citér

14. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Ønskebaby2021 skriver:

Er helt ny i det her test. Skal jeg tage en test i morgen samme tid og se om den er mere tydelig? Ifølge Flo burde jeg havde ægløsning d 16. 
mærker sjældent symptomer omkring ægløsning

Altså jeg er heller ikke vildt god til det, men hvis du tester omkring kl. 10, 15 og 20/21 stykker hver dag, så burde du ramme den på et tidspunkt

Anmeld Citér

14. marts 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Med den kraftige streg ville jeg nok teste igen her til aften, det kan jo tyde på, at den er positiv lige om lidt.

Anmeld Citér

15. marts 2021

Ønskebaby2021

Lambi90 skriver:

Med den kraftige streg ville jeg nok teste igen her til aften, det kan jo tyde på, at den er positiv lige om lidt.

Her til morges ser den sådan ud. Tror næsten den var mere kraftig i går? Hmm��

Anmeld Citér

15. marts 2021

Lambi90

Ønskebaby2021 skriver:

Her til morges ser den sådan ud. Tror næsten den var mere kraftig i går? Hmm��

Jeg tror du skal blive ved at teste, hvis stregen bliver svagere, så kan du godt have peaket et sted imellem dine test igår og idag.

Det skete for mig sidst, mine æl test tog kraftigt til i styrke henad eftermiddag og aften, om morgenen var den ligesom den sidste om aftenen og ikke HELT positiv, men blev så svagere og svagere op af dagen, og jeg fik mens præcis 15 dage senere - så havde jeg testet om natten, havde den været positiv.

Anmeld Citér

15. marts 2021

Ønskebaby2021

Lambi90 skriver:

Jeg tror du skal blive ved at teste, hvis stregen bliver svagere, så kan du godt have peaket et sted imellem dine test igår og idag.

Det skete for mig sidst, mine æl test tog kraftigt til i styrke henad eftermiddag og aften, om morgenen var den ligesom den sidste om aftenen og ikke HELT positiv, men blev så svagere og svagere op af dagen, og jeg fik mens præcis 15 dage senere - så havde jeg testet om natten, havde den været positiv.

Tak - det er ikke nemt.. Tog en omkring kl 13, den var svagere. Prøver i aften og ser om den skulle være svagere eller kraftigere igen. Men om alt andet lige, så har vi jo gjort vores hvis vi har været på lagnerne i forgårs, i går og i aften  

Anmeld Citér

15. marts 2021

Lambi90

Ønskebaby2021 skriver:

Tak - det er ikke nemt.. Tog en omkring kl 13, den var svagere. Prøver i aften og ser om den skulle være svagere eller kraftigere igen. Men om alt andet lige, så har vi jo gjort vores hvis vi har været på lagnerne i forgårs, i går og i aften  

Det er lidt en jungle. Prøv det. 

Haha ja, så må du opdatere når det er en anden slags test om 14 dage

Men bare husk at selve ægløsningen finder sted ml 12-48 timer EFTER at en æltest har vist positiv. Det overraskede ihvertfald mig.

Anmeld Citér

15. marts 2021

Ønskebaby2021

Lambi90 skriver:

Det er lidt en jungle. Prøv det. 

Haha ja, så må du opdatere når det er en anden slags test om 14 dage

Men bare husk at selve ægløsningen finder sted ml 12-48 timer EFTER at en æltest har vist positiv. Det overraskede ihvertfald mig.

SÅ forvirret

har taget den her netop nu, ifølge Premom appen scorer den højest - synes ikke selv jeg kan se stor forskel, men er øm i underlivet i dag og har blødt en smule

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.