Åh piger - ved ikke præcist hvad jeg vil med dette indlæg. Have luft? Råd? Høre om andre i samme situation?
jeg er sammen med min mand, som jeg har tre børn med. Fra 3 og op til 11 år...
grundlæggende har vi det faktisk godt. Men alligevel....
der skal SÅ lidt til før min mand bliver vred/irriteret på mig og synes jeg brokker mig.... måske brokker jeg mig! Men jeg synes jo bare jeg fx italesætter udfordringer og ting ved ham, som kan irritere/forstyrre os. Idag kom jeg hjem med alle børn kl 16.30. Gik igang med at vaske 9 madkasser op, bade den mindste og lave mad. Pludselig er kl. 18 og min mand kommer hjem. Han skal afsted igen her kl 19.
jeg spørger om han vil rydde af og jeg så kan sidde med mindste i 10min inden min mand putter ham.
så himler han med øjnene og kan på ingen måde se hvordan jeg skal kunne nå der fordi han jo SKAL være et sted kl. 19.
men aftale der absolut ingen ting skete ved, blev 19.15. Og det ville gøre mig så glad fordi jeg virkelig følte jeg ikke havde set min lille dreng ordentlig
ej, men så bliver han pisse irriteret! Og det gør jeg jo så også! Fordi han efterlever princippet at man ikke bare kan lave aftaler om osv: det er jeg egentlig enig i, stort set.... der var bare det - og ér bare det! At han skulle ha været hjemme 17.15 idag... men den blev så 18. En besked jeg først får kl. 17. Og det tager jeg Helt fint.
Men ved diskussionen med puttetid med min søn bliver jeg bare fed up! Hvordan kan disse tre kvarter han skulle ha været hjemme før være HELT ok men at jeg beder om 15 min i den anden ende ikke er ok?!
nå, men sådsn er det ret tit, små ting der bliver store. Og min mand giver sig ikke! NEVER ever. Det er mig den er gal med og ikke ham....
hvordan trænger jeg dog ind? Jeg hader når han er sur på mig. Og det er han bare efterhånden mega tit 
kender I også til den magtesløshedsfølese at man simpelthen ikke kan se sig ud af problemerne men på ingen måde, ønsker at forholdet skal slutte fordi min mand Grundlæggende er den jeg bare elsker og ser op til...
det er så svært at beskrive ens forhold sort på Hvidt.... men jeg føler ikke jeg er god nok. Og han føler jeg er en sur brokkende kælling. Og jeg er bare så ked af det altså. En følelse min mand ikke kan relatere til. Tror jeg. Det er faktisk også en udfordring for ham, når børnene ee kede af det....han har svært ved at forstå, at nogen kan se livet og opleve livet, anderledes end ham.
suk... lang og forvirrende skriv.
anyone?!
Anmeld
Citér