Hvad arbejder du med? Vil du anbefale dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2021

noche

Jeg arbejder i en kommune. 
Tidligere var jeg ansat til at yde service og hjælpe mennesker, og jeg brændte ud efter få år. 
På kontoret i kommunen har jeg ikke med andre end mine faste kolleger at gøre, og arbejdsopgaverne kan være lidt ensformige, men jeg kan gå til og fra dem som det passer mig, jeg kan flexe min tid som det passer mig og regne med at jeg kun har 37 timer om ugen. Lønnen er ganske fin, ingen weekendarbejde, så det passer mig bare meget bedre at jeg ikke er så “styret” af mit arbejde, nu kan jeg fokusere og planlægge min tid efter min familie, så ja jeg ville anbefale det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg er forsker og arbejder også med undervisning på en videregående uddannelse. Kombinationen af feltarbejde, fordybelse og så mere udadvendt aktivitet i forbindelse med formidlingen passer mig rigtig godt. Desuden er jeg stort set selv herre over opgaver og arbejdstider og kan tilrette ekstremt fleksibelt. Mine kollegaer er dejlige og kloge mennesker og min forskning har betydning for måden vi indretter samfundet på - så alt i alt tror jeg ikke, at jeg kunne ønske mig ret meget mere...

Anmeld Citér

30. marts 2021

Steinetz

Jeg arbejder som salgskonsulent, i forsikringsselskab. Jeg har masser af menneskelig kontakt, men udelukkende gennem telefonen og selvfølgelig mine kollegaer. Næsten bedst af alt har jeg virkelig gode arbejdstider. Jeg kommer tidligere fra detailbranchen, som jeg kørte død i.

Jeg elsker mit arbejde og vil til enhver tid anbefale det, hvis man vel og mærke brænder for salg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.