Hjælp mig, piger - hvad viser testen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2021

Maros

Nu har jeg testet hver morgen siden fredag, og i dag ser den sådan her ud

Jeg er stadig kun 3+3/4 stykker, og jeg er ved at gå til af nervøsitet over, om jeg begynder at bløde inden for et dage.

Jeg skrev til lægen, som først vil se mig i uge 8-10, og det er MEGET længe for mig, hvis jeg skal gå med flossede nerver og bekymre mig for, om alt går, som det skal.

Derfor vil jeg høre, om I igen kan hjælpe mig med, om nogle af jer fik målt HCG i blodet hos lægen før 1. “officielle” graviditetsundersøgelse? Er det noget, nogle læger gør?

Eller er der nogen, der har erfaring med andet, der kan give mig en lillebitte smule ro den næste måneds tid?

I er simpelthen så skidesøde herinde, vil jeg også lige sige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2021

ErDetSnartNU

Du kan købe dig til en tidlig tryghedsscanning hvor du kan se hjerteblink fra uge 6

Hcg-tjek medmindre der er en helbredsmæssig grund til det, er i mine øje spild og frås af vores fælles kasse

Anmeld Citér

1. marts 2021

Anonym

Kære TS

Jeg kan godt forstå du er nervøs, men det med blodprøve osv har jeg personligt aldrig prøvet.

Jeg har 3 graviditeter bag mig, det er ikke noget man gør medmindre man har et tidligere forløb der indikerer at det er nødvendigt...

De streger på de 4 teste fra d 26 viser lige så tydelige streger som dem jeg har fået med alle mine 3 - og de er blevet til et barn Du er gravid, dine tests udvikler sig flot. Nu er der ikke andet for end at vente - selvom det er til at gå til over...

Tillykke

Anmeld Citér

1. marts 2021

sol_og_sommer_<3

Hvis jeg var dig ville jeg købe en tidlig scanning på en privat klinik, det kan give lidt ro i maven at se det på skærmen �� og forhåbentlig får man at vide at alt ser normalt ud. Så kan man lige klare et par uger mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.