Hjælp mig, piger - hvad viser testen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2021

Maros

Åh, ser jeg syner, eller er der noget? Jeg prøvede en almindelig Valmed i morges, og jeg endte med at smide den ud, fordi jeg var ved at blive sindssyg over, at jeg kunne fornemme en streg, men så forsvandt den fra mit øje og kom tilbage igen hele tiden.

Nu har jeg prøvet en tidlig test fra apoteket - hvad tænker I?

Jeg kan ikke være meget mere end 3+0 eller 3+1... 

Billedene er den samme test i forskelligt lys + en inverted fra app’en Pregnancy Test Checker.

Hjææææælp en desperat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Maros skriver:

Åh, ser jeg syner, eller er der noget? Jeg prøvede en almindelig Valmed i morges, og jeg endte med at smide den ud, fordi jeg var ved at blive sindssyg over, at jeg kunne fornemme en streg, men så forsvandt den fra mit øje og kom tilbage igen hele tiden.

Nu har jeg prøvet en tidlig test fra apoteket - hvad tænker I?

Jeg kan ikke være meget mere end 3+0 eller 3+1... 

Billedene er den samme test i forskelligt lys + en inverted fra app’en Pregnancy Test Checker.

Hjææææælp en desperat

Jeg ser godt den streg du hentyder til. Jeg synes at den viser at du skal teste igen om nogle dage. 

Jeg havde desværre selv to af netop de test der lignede meget den du står med. Jeg testede med mange andre mærker helt blankt - og jeg fik min mens som vanligt.

Jeg håber at din streg betyder mere, end den gjorde for mig, men prøv igen om nogle dage, eller imorgen på morgenurin

Anmeld Citér

25. februar 2021

Maros

Lambi90 skriver:

Jeg ser godt den streg du hentyder til. Jeg synes at den viser at du skal teste igen om nogle dage. 

Jeg havde desværre selv to af netop de test der lignede meget den du står med. Jeg testede med mange andre mærker helt blankt - og jeg fik min mens som vanligt.

Jeg håber at din streg betyder mere, end den gjorde for mig, men prøv igen om nogle dage, eller imorgen på morgenurin

Tusind tak for dit svar

Ja, jeg må prøve igen de næste par dage og se, hvad der sker. Jeg fik vist også sat nogle fjollede vandmærker på billederne her lige oven i “stregen”, så det gør det nok ikke nemmere at se

Men igen, tak for svaret

Anmeld Citér

26. februar 2021

Maros

Lambi90 skriver:

Lambi90 - vil du hjælpe med at tage et kig på dette billede også?

Min kæreste ser ingenting, men det synes jeg altså, at jeg gør

De to midterste er fra samme omgang i morges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym

Maros skriver:

Jeg kan se to streger på dem alle.

Anmeld Citér

26. februar 2021

Lambi90

Maros skriver:

Ja! Det vil jeg! Ej hvor er de fine. Hvordan kan din kæreste ikke se det

den fra igår ligner min ikke-gravid, men dem fra idag er altså positive hvis du spørger mig. 

Det er stadig tidligt! Så du får et forsigtigt tillykke herfra, og så håber jeg at den bliver

Anmeld Citér

26. februar 2021

Maros

Lambi90 skriver:

Ja! Det vil jeg! Ej hvor er de fine. Hvordan kan din kæreste ikke se det

den fra igår ligner min ikke-gravid, men dem fra idag er altså positive hvis du spørger mig. 

Det er stadig tidligt! Så du får et forsigtigt tillykke herfra, og så håber jeg at den bliver

Tusind tak igen

Jeg tror, min kæreste synes, at stregerne skal være lige tydelige, før det gælder - jeg må vist lige vise ham nogle af trådene herinde

Og du har helt ret i, at det er meeeeeget tidligt, så nu stopper jeg med at teste nogle dage, og så kan det være, at jeg giver en update i næste uge

Anmeld Citér

26. februar 2021

Lambi90

Maros skriver:

Tusind tak igen

Jeg tror, min kæreste synes, at stregerne skal være lige tydelige, før det gælder - jeg må vist lige vise ham nogle af trådene herinde

Og du har helt ret i, at det er meeeeeget tidligt, så nu stopper jeg med at teste nogle dage, og så kan det være, at jeg giver en update i næste uge

Velbekomme

haha ja, du kan fortælle ham, at med g-test er tydeligheden ligegyldig. En streg er en strrg så snart der er farve i - og det ser jeg tydeilgt på billedet at der er

god idé - jeg vil glæde mig til opdatering

Anmeld Citér

26. februar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maros skriver:

De er alle sammen positive tillykke

Anmeld Citér

26. februar 2021

PP93

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.