Hej jeg skriver fordi jeg er virkelig frustreret. Faren til mine 2 børn på 5 år og 6 år er ikke til at planlægge noget med angående ferier.
Han har dem hverken i påske ferien. Vinter ferien eller efterårs ferien. Eller helligdage Det må han selvfølgelig gerne få vis han vil men han viser ingen interesse.
Nu står jeg for 3 gang siden vi er gået fra hinanden og skal planlægge sommerferien men han kan ikke give svar. Da han ikke lige ved om han har noget ferie osv.
Hvilket jo gør det umuligt for mig at planlægge noget de er begge skole børn om lidt og har jo så 6 ugers ferie. Jeg kan holde 14 dage med dem og havde så håbet på han kunne holde 12dage med dem og så måtte jeg finde pasning for resten.
Første år havde han dem 2 weekender i sommerferien.
Sidste år havde han dem 5 dage i sommerferien.
Kan jeg tillade mig at sige til ham at han må tage dem i uge 27 og til fredag i uge 28 og så må han selv finde pasning?
Eller bliver jeg nød til bare at stå uvis til sidste øjeblik som de sidste mange gange hvor jeg havde svært ved at give besked til sfo og børnehaven. Og jeg ikke selv kan få lov at planlægge noget i god tid som jeg fortrækker.
Ja sidste år valgte han oven i købet at holde en uges ferie da børnene lige var startet op igen. Efter sommerferien.
Anmeld
Citér