Anonym skriver:
Det er altså spændende. Har du prøvet et andet mærke? Jeg hører at folk ofte kan teste tidligt på valmed (40kr for 2) i netto og føtex.
Jeg fik selv en skyggestreg på et par test i sidste cyklus - og så gik det helt over gevind for mig med testning, men der var ikke noget at komme efter. Jeg hpber du bedre kan vente end jeg kunne <3
Jeg har prøvet med valmed og den er også negativ. Jeg prøver at stoppe mig selv i at være et testmonster, men det er svært. Mest fordi jeg føler at jeg har så mange symptomer. Idag er mine bryster svulmet op. Eller.. dvs. det brune rundt om brystvorten er nærmest hævet
måske er det min cyklus som spiller mig et puds, men min krop er bare så mærkelig. Jeg tror ikke det er i mit hovede det foregår for synes ikke at jeg er stresset over at skulle blive gravid. Har næsten lidt smidt pillerne, og vi har da regnet med at der skulle gå et halvt til et helt år
nu tester jeg først på mandag igen medmindre at der kommer mens.. både mens og to streger er velkommen. Vil bare gerne snart have et eller andet at forholde mig til 
Anmeld
Citér