Positiv ÆL test på testdag for Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Hej alle.

Jeg smed p-pillerne før nytår, fordi min partner og jeg gerne vil prøve at få børn nu.

min cyklus har været fin på 24 dage begge gange siden.

Min sidste mens. Startede 25/1 og varede 4 dage.Jeg testede bragt positiv på ÆL testen d.3 og 4. Februar. Altså hvor teststregen var mere tydelig end kontrolstregen. Vi har sexet godt i hele perioden  Idag er 1 dag over forventet mens, og fordi at jeg den sidste uge har haft murren i underlivet, og forhøjet temperatur og kvalme, ville jeg prøve med en test. Den var negativ, men min ÆL test som min veninde sagde jeg skulle prøve er positiv.

hvad tænker i? Har jeg testet for tidligt, pga min korte cyklus? Eller kan man rent faktisk have ÆL 2 gange i en cyklus? Jeg er ret forvirret og håber at nogle kan hjælpe her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2021

Anonym

Hmm.... synes faktisk, at jeg kan ane noget på din graviditetstest

Anmeld Citér

18. februar 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Virkelig? 

jeg kan intet se på testen, men jeg har sådan kvalme, stikken i underlivet - ikke som mens smerter, og så har jeg et hul øverst i maven. Eller hul.. ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. som en kronisk sult/sug i maven. Det ville være dejligt hvis du har ret da

Anmeld Citér

18. februar 2021

Anonym

Jeg ser bestemt noget på din graviditetstest. Uden tvivl. 

Anmeld Citér

19. februar 2021

Anonym

Tror også, at du er gravid.

Anmeld Citér

19. februar 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Tak for svar. 
jeg synes dig min g test er ligeså negativ her til morgen

Anmeld Citér

19. februar 2021

Anonym

Jeg aner også lidt på din første gtest, men ikke den anden. Jeg har hørt at det kan svinge en del når man tester så tidligt, så prøv igen om et par dage.

når det så er sagt, så testede jeg selv positiv for ægløsning 2 gange i sidste cyklus, og læste mig frem til, at det ikke er helt ualmindeligt. Hvis det er tilfældet for dig, så vil din teststreg på Æl test blive svagere de næste dage, men den kan også resgere på hcg, og i såfald vil den jo ikke blive svagere.

det er spændende! Jeg krydser for dig.

Anmeld Citér

19. februar 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Jeg aner også lidt på din første gtest, men ikke den anden. Jeg har hørt at det kan svinge en del når man tester så tidligt, så prøv igen om et par dage.

når det så er sagt, så testede jeg selv positiv for ægløsning 2 gange i sidste cyklus, og læste mig frem til, at det ikke er helt ualmindeligt. Hvis det er tilfældet for dig, så vil din teststreg på Æl test blive svagere de næste dage, men den kan også resgere på hcg, og i såfald vil den jo ikke blive svagere.

det er spændende! Jeg krydser for dig.

Tusind tak for svar. Jeg har stadig hverken mens, eller to positive streger. Kun symptomer og positiv ÆL test. Spændende hvad det bliver til

Anmeld Citér

20. februar 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Der er stadig ingen ændring  er helt rundtosset. Der må godt ske enten de eller andet snart så vi kan komme videre i teksten

Anmeld Citér

20. februar 2021

Anonym

Det er altså spændende. Har du prøvet et andet mærke? Jeg hører at folk ofte kan teste tidligt på valmed (40kr for 2) i netto og føtex. 

Jeg fik selv en skyggestreg på et par test i sidste cyklus - og så gik det helt over gevind for mig med testning, men der var ikke noget at komme efter. Jeg hpber du bedre kan vente end jeg kunne <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.