Piller ved menstruation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Nå ja okay det lyder voldsomt.. 

Jeg ville nok lige ringe til lægen 

Det er nemlig meget voldsomt. Og på toilettet er der som at tisse uden egentlig at gøre det. 

Ringer til lægen på mandag og får de piller abracadabra anbefaler

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2021

serinasmor

1: har du overvejet cup i stedet for bind? 

2: jeg hørte engang en fysioterapeut med speciale i underliv fortælle at det slet ikke er nødvendigt med hverken piller eller udskrabning for at regulere blødningens voldsomhed eller om man havde mega voldsomme smerter.  Så hvis du helst er fri for kemien i pillen ville jeg undersøge om der er en fysioterapeut med det speciale i nærheden af dig (eller om der evt er nogle som har onlinekonsultation).

Anmeld Citér

13. februar 2021

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

1: har du overvejet cup i stedet for bind? 

2: jeg hørte engang en fysioterapeut med speciale i underliv fortælle at det slet ikke er nødvendigt med hverken piller eller udskrabning for at regulere blødningens voldsomhed eller om man havde mega voldsomme smerter.  Så hvis du helst er fri for kemien i pillen ville jeg undersøge om der er en fysioterapeut med det speciale i nærheden af dig (eller om der evt er nogle som har onlinekonsultation).

Cup kommer aldrig til at ske. Synes simpelthen det er så ulækkert.

det har jeg aldrig hørt om før. Det er da helt klart værd at undersøge. For er helst fri for at proppe mig med piller. Så kan det ordnes på anden måde er det da klart at foretrække. 

hvad skal jeg mon søge på i google?

Anmeld Citér

13. februar 2021

serinasmor

Anonym skriver:

Cup kommer aldrig til at ske. Synes simpelthen det er så ulækkert.

det har jeg aldrig hørt om før. Det er da helt klart værd at undersøge. For er helst fri for at proppe mig med piller. Så kan det ordnes på anden måde er det da klart at foretrække. 

hvad skal jeg mon søge på i google?

Tænker personligt det er mere træls med blod ned af benene og ødelagt tøj, end kontrolleret blod på fingrene et par gange om dagen ... 
men altså sådan er man forskellige...

Og jeg ville bare google: fysioterapeut med speciale i underliv

Anmeld Citér

13. februar 2021

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Tænker personligt det er mere træls med blod ned af benene og ødelagt tøj, end kontrolleret blod på fingrene et par gange om dagen ... 
men altså sådan er man forskellige...

Og jeg ville bare google: fysioterapeut med speciale i underliv

Har nu aldrig fået ødelagt noget af mit tøj. For når det sker vaskes det med det samme. Men ja. Sådan er vi så forskellige. Og gudskelov for det da  

tak. Jeg vil prøve om jeg kan google mig frem til noget 

Anmeld Citér

13. februar 2021

Naha

Anonym skriver:

Det er 6 år siden jeg fødte så det hjælper nok ikk det store  

Jeg ønsker ikk hormonspiral heller. Når jeg ikk kan tåle p-pillerne. Så tør jeg ikke en spiral. Heller ikke kobber

Ved min mors veninde fik det længe efter hun havde født, PGA de gerne ville have der blev ventet, så de kunne se om kroppen selv fandt et normalt leje. 

Jeg har en sjælden genfejl, som gør at jeg ikke må få p-piller. I aftale med min special læge anbefalede de at hormon spiral skulle være vejen, da den kun lokalt i kroppen giver hormoner, p-piller går jo ind i hele kroppen, det gør hormon spiralen ikke  

Jeg havde spiral i godt 2 år uden et eneste problem. 

Anmeld Citér

13. februar 2021

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Ved min mors veninde fik det længe efter hun havde født, PGA de gerne ville have der blev ventet, så de kunne se om kroppen selv fandt et normalt leje. 

Jeg har en sjælden genfejl, som gør at jeg ikke må få p-piller. I aftale med min special læge anbefalede de at hormon spiral skulle være vejen, da den kun lokalt i kroppen giver hormoner, p-piller går jo ind i hele kroppen, det gør hormon spiralen ikke  

Jeg havde spiral i godt 2 år uden et eneste problem. 

Det har jeg også godt hørt om før det med at hormon spiral er centralt hvor p-pillet er over hele kroppen. Men jeg har stadig intet ønske om spiral overhovedet.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.