Hjælp! Totalt forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2021

ønskebørn74

Skruk237 skriver:

Hej 

Håber I kan hjælpe mig, da jeg er godt og grundigt forvirret. Jeg fik i lørdags positive Ægløsningstest, både strips og digital. Se de første to billeder herunder. Men i dag onsdag aften ved jeg ikke hvorfor, men jeg tog en ny digital Ægløsningstest fordi jeg stadig har ekstremt meget ægløsningsudflåd, hvilket jeg har haft i 14 dage nu, hvilket jeg synes er meget længe! 
Nå, men i hvert fald så blev testen positiv igen. Hvordan kan dette lade sig gøre? Smileyen på digitaltest burde kun komme frem og vise de 2 mest fertile dage, som jo var i lørdags. Hvordan kan den så igen vise positiv nu? 
Nederste billede viser testen for i dag. 

LH og HCG er beslægtede hormoner.. 

HCG har bare en ekstra streng, basehormonet/basestrengen er identiske..

Graviditetstests tester efter den ekstra streng, ægløsningstests efter basestrengen.. Og da disse er identiske, vil du få et udslag på en ægløsningstest også.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2021

Emiliaa92

Jeg ville da også tage en graviditetstest, jeg mener.. Hvorfor ikke?

Anmeld Citér

12. februar 2021

Anonym

Har du prøvet med gtest? 

Jeg har læst at æltest ved graviditet vil blive helt mørkelilla - nærmest sorte. Jeg synes din teststreg er meget mørk i forhold til, når mine viser positiv. Det kan selvfølgelig også være billedet der snyder. 

Anmeld Citér

12. februar 2021

Skruk237

Anonym skriver:

Har du prøvet med gtest? 

Jeg har læst at æltest ved graviditet vil blive helt mørkelilla - nærmest sorte. Jeg synes din teststreg er meget mørk i forhold til, når mine viser positiv. Det kan selvfølgelig også være billedet der snyder. 

Ja, jeg vil give dig ret i at stregen er meget mørk i forhold til hvad den plejer at være. Billedet snyder ikke, den var så mørk i virkeligheden. 

Jeg har dog prøvet gtest fra clear blue og den var negativ. 
Men mine Ægløsningsteste er stadig positive. Jeg får stadig en smiley frem  Mega forvirrende..

Anmeld Citér

12. februar 2021

Emiliaa92

Hvad med at prøve en almindelig g test? Det kunne jo være at du ikke er så langt henne..

ej, det bestemmer du jo helt selv. Jeg ville ikke kunne lade vær

Anmeld Citér

12. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Skruk237 skriver:

Ja, jeg vil give dig ret i at stregen er meget mørk i forhold til hvad den plejer at være. Billedet snyder ikke, den var så mørk i virkeligheden. 

Jeg har dog prøvet gtest fra clear blue og den var negativ. 
Men mine Ægløsningsteste er stadig positive. Jeg får stadig en smiley frem  Mega forvirrende..

Det er godt nok mærkeligt! 

Men altså, som jeg skrev tidligere, så har jeg også selv prøvet 9 dage i streg med knaldpositive test - der var jeg på minipiller og var ikke gravid. Men jeg testede fordi jeg havde utroligt ondt og blødte lidt. Så måske kan man blot opleve det indimellem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.