Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: og jeg er blevet single.... men det har nu ikke været på forsiden før nu hehe....
og jeg er blevet single.... men det har nu ikke været på forsiden før nu hehe....
hold da op!? Følger der en forklaring med? eller ligger den et andet sted?
kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: hold da op!? Følger der en forklaring med? eller ligger den et andet sted? kram
jeg oprettede en tråd til qp igår den er stadig her på forsiden, der er det hele..... næsten i hvert fald, men så godt som alt står i den...
mariamiss6 skriver: jeg oprettede en tråd til qp igår den er stadig her på forsiden, der er det hele..... næsten i hvert fald, men så godt som alt står i den...
Se, det havde jeg SLET ikke regnet ud var dig
Men jeg synes, som de andre også skriver, at det virker som en rigtig fornuftigt og korrekt beslutning for dig!
Caroline86 skriver: NÆÆÆÆH, en prinsesse mere! Alt med giraffer er fristende Se, dét var jo en vigtig information, der nemt kunne have gået min næse forbi tillykke med den lille lyserøde bebs
NÆÆÆÆH, en prinsesse mere!
Alt med giraffer er fristende Se, dét var jo en vigtig information, der nemt kunne have gået min næse forbi
tillykke med den lille lyserøde bebs
Jo tak :-) Havde jo ellers fået at vide, ligesom dig, at jeg skulle have en dreng :-)
LauraLW skriver: Jo tak :-) Havde jo ellers fået at vide, ligesom dig, at jeg skulle have en dreng :-)
ja, men de er nogle snu nogen, de små damer De snyder os! hihi
Kan kun være enig i at der ikke sker alverden herinde på siden for tiden.... Desværre.... Savner helt vildt at komme herind og der er masser af nye indlæg! :-) Men det er forhåbentlig bare en død periode lige pt:-)
Tina2 skriver: Kan kun være enig i at der ikke sker alverden herinde på siden for tiden.... Desværre.... Savner helt vildt at komme herind og der er masser af nye indlæg! :-) Men det er forhåbentlig bare en død periode lige pt:-)
kan da være vi bare skal oprette en hel masse!?
Har ikke været her hele weekenden, synes da der er kommet end masse nye indlæg siden, jeg sidst var på...
Men ja, i hverdagene er der da lidt dødt - Men klart, folk er på jobs, uddannelse osv...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128