hvad er der sket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

og jeg er blevet single.... men det har nu ikke været på forsiden før nu hehe....

hold da op!? Følger der en forklaring med? eller ligger den et andet sted?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

hold da op!? Følger der en forklaring med? eller ligger den et andet sted?

kram

jeg oprettede en tråd til qp igår den er stadig her på forsiden, der er det hele..... næsten i hvert fald, men så godt som alt står i den...

Anmeld

26. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

jeg oprettede en tråd til qp igår den er stadig her på forsiden, der er det hele..... næsten i hvert fald, men så godt som alt står i den...

Se, det havde jeg SLET ikke regnet ud var dig

Men jeg synes, som de andre også skriver, at det virker som en rigtig fornuftigt og korrekt beslutning for dig!

Anmeld

26. oktober 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

NÆÆÆÆH, en prinsesse mere!

Alt med giraffer er fristende Se, dét var jo en vigtig information, der nemt kunne have gået min næse forbi

tillykke med den lille lyserøde bebs

Jo tak :-) Havde jo ellers fået at vide, ligesom dig, at jeg skulle have en dreng :-)

Anmeld

26. oktober 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Jo tak :-) Havde jo ellers fået at vide, ligesom dig, at jeg skulle have en dreng :-)

ja, men de er nogle snu nogen, de små damer De snyder os! hihi

Anmeld

26. oktober 2009

Tina2

Kan kun være enig i at der ikke sker alverden herinde på siden for tiden.... Desværre.... Savner helt vildt at komme herind og der er masser af nye indlæg! :-) Men det er forhåbentlig bare en død periode lige pt:-)

Anmeld

26. oktober 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Kan kun være enig i at der ikke sker alverden herinde på siden for tiden.... Desværre.... Savner helt vildt at komme herind og der er masser af nye indlæg! :-) Men det er forhåbentlig bare en død periode lige pt:-)

kan da være vi bare skal oprette en hel masse!?

Anmeld

26. oktober 2009

Mira0911

Har ikke været her hele weekenden, synes da der er kommet end masse nye indlæg siden, jeg sidst var på...

Men ja, i hverdagene er der da lidt dødt - Men klart, folk er på jobs, uddannelse osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.