hvad er der sket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Tjoe, det er vel ok.

I det mindste er den dårlige samvittighed over at man "burde" sidde med bøgerne eller en opgave der ikke længere.

Glæd dig!

Ja, den må være dejlig og nok også svær at slippe pluselig...men hold op tiden går stærkt. var jeg ikke hoppet et semester tilbage så var jeg færdig om 15 mdr....vildt og godt jeg lige har lidt mere..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Trolde_mor

Well der er kommet nye på siden, så der nu er endnu en med tvillinger og Linda2009 har født

Et indlæg med en dreng der er blevet glemt af pædagoger og lå alene i 5 timer

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

Caroline86 skriver:

På baby.dk i weekenden? altså, behøver ikke vide ALT, men vil da gerne lige opdateres på de "store" ting der er sket

Så skriv endelig hvad I mener har været vigtigt herinde i weekenden..

Kram Caroline, som havde abstinenser og var nødt til at gå online

Sowwy; glemte lige at Line fra juli '07 har fået job!

Anmeld

25. oktober 2009

qp

Eva skriver:

Læs indlæggene..

Eva du skrev engang, at du gerne ville have "et spark" hvis man mente du "gik over stregen" i en tråd... eller noget lignende... og med det svar du giver her synes jeg du går over stregen og er direkte uforskammet!

Anmeld

25. oktober 2009

Honningblomst

Eva du skrev engang, at du gerne ville have "et spark" hvis man mente du "gik over stregen" i en tråd... eller noget lignende... og med det svar du giver her synes jeg du går over stregen og er direkte uforskammet!

Det var ikke hensigten. Så sparket er ikke nødvendigt her.

Anmeld

26. oktober 2009

qp

Eva skriver:

Det var ikke hensigten. Så sparket er ikke nødvendigt her.

hehe.... oki doki

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

På baby.dk i weekenden? altså, behøver ikke vide ALT, men vil da gerne lige opdateres på de "store" ting der er sket

Så skriv endelig hvad I mener har været vigtigt herinde i weekenden..

Kram Caroline, som havde abstinenser og var nødt til at gå online

og jeg er blevet single.... men det har nu ikke været på forsiden før nu hehe....

Anmeld

26. oktober 2009

qp

mariamiss6 skriver:

og jeg er blevet single.... men det har nu ikke været på forsiden før nu hehe....

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???????  

Anmeld

26. oktober 2009

LauraLW

Og jeg har fundet ud af at jeg venter en lille pige... det er det største der er sket for mig i weekenden.

(og har fundet en side, hvor man kan få babytøj med giraffer etc, hvis det kunne friste? - Det er bare alm babytøj, men nu meget sødt.)

Anmeld

26. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Og jeg har fundet ud af at jeg venter en lille pige... det er det største der er sket for mig i weekenden.

(og har fundet en side, hvor man kan få babytøj med giraffer etc, hvis det kunne friste? - Det er bare alm babytøj, men nu meget sødt.)

NÆÆÆÆH, en prinsesse mere!

Alt med giraffer er fristende Se, dét var jo en vigtig information, der nemt kunne have gået min næse forbi

tillykke med den lille lyserøde bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.