Selve penetrationen tager 2-3 minutter her. Hvis vi begge er obs kan vi pause og nå at skifte stilling. Men ellers er det bare én stilling. Nogle gange sker det at det tager 5-10minutter, men så er det fordi "hovedet ikke er med" så plejer vi bare at stoppe
Det er så fint nok med de par minutter, for det er samme tid det tager for mig, så enten når vi flere stillinger hvor jeg så ikke når at få orgasme, eller også når vi én hvor vi begge får orgasme.
Til gengæld bruger vi vildt lang tid på forspil, og han kæler ofte for mig længe, så det betyder ikke så meget. Jeg må så undlade at gøre for meget for ham, for ellers går det endnu hurtigere bagefter. Alternativt starter jeg med at kæle for ham før han så bruger 30-40 minutter på mig (så får han lidt pause der) Penetrationen er virkelig den mindste del af det 
Man kan få nogle kondomer med noget let bedøvende gel i, så han vist bliver mindre følsom. Det har vi haft overvejet, men samtidig er det godt med kort penetrationslængde, da jeg hurtigt får smerter ellers (har noget træls arvæv efter fødsler)
Jeg læste i øvrigt engang at den gennemsnitlige penetrationstid uden pause eller hjælpemidler er 4-8 minutter
Anmeld
Citér