Min mand holder ikke ret længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2021

Anonym

Altså min mand kommer også “hurtigt” et par min Max. Men altså han stopper jo ikke med at have sex med mig fordi han er kommet. Så bliver han ved indtil jeg også er færdig. Vi nyder forspillet, han går ned på mig og sørger for jeg får en orgasme eller to, og så har vi selve sexen der var et par min hvor vi begge kommer :-) Jeg har aldrig tænkt over at selve sex delen skulle varer længere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2021

Anonym

Selve penetrationen tager 2-3 minutter her. Hvis vi begge er obs kan vi pause og nå at skifte stilling. Men ellers er det bare én stilling. Nogle gange sker det at det tager 5-10minutter, men så er det fordi "hovedet ikke er med" så plejer vi bare at stoppe

Det er så fint nok med de par minutter, for det er samme tid det tager for mig, så enten når vi flere stillinger hvor jeg så ikke når at få orgasme, eller også når vi én hvor vi begge får orgasme.

Til gengæld bruger vi vildt lang tid på forspil, og han kæler ofte for mig længe, så det betyder ikke så meget. Jeg må så undlade at gøre for meget for ham, for ellers går det endnu hurtigere bagefter. Alternativt starter jeg med at kæle for ham før han så bruger 30-40 minutter på mig (så får han lidt pause der) Penetrationen er virkelig den mindste del af det 

Man kan få nogle kondomer med noget let bedøvende gel i, så han vist bliver mindre følsom. Det har vi haft overvejet, men samtidig er det godt med kort penetrationslængde, da jeg hurtigt får smerter ellers (har noget træls arvæv efter fødsler)

Jeg læste i øvrigt engang at den gennemsnitlige penetrationstid uden pause eller hjælpemidler er 4-8 minutter

Anmeld Citér

27. januar 2021

Anonym

Penetrationsdelen tager vel omkring 5 minutter. Det er rigeligt. Det er alt det andet der er sjovt hvis du spørger mig  i går tog det måske 1 minut, og det var også fint - vi havde leget først. 

Anmeld Citér

27. januar 2021

2018mor

Anonym skriver:

Jeg har det helt dårligt overfor min mand med at oprette den her tråd. Men min mand holder ikke ret længe, når vi har sex. Han er sød, dejlig, sindssygt fræk og fantastisk i sengen, og derfor er det ekstra ærgerligt, at det altid er en kortvarig affære. Nogen gange er han god til at stoppe op, når han er tæt på, men det bliver meget stop start stop start. Andre gange kommer orgasmer bag på ham. Fx forleden jeg red ham i sofaen, jeg gik ikke en gang vildt til den, bare stille og roligt og sensuelt, men efter ret kort tid kom han lige pludselig og var selv helt overrasket. 

Jeg tænker bare på, hvor lang tid varer sex hos jer? Ikke inklusive forspil, men selve samlejet? Hvad ville i gøre i vores situation? 

Hos os varer det mellem 10-30 minutter, efter forspil. Han må i gang med at øve alene, og hver gang kan er ved at komme skal han stoppe op og så fortsætte lidt efter. Og så bare øve øve øve 

Anmeld Citér

27. januar 2021

Elu

Profilbillede for Elu

Alt mellem 10 minutter og 2 timer. 

Det er meget forskel på behovet. Vi har sex næsten hver dag, så det typiske er vel 45min. Plus/minus.

Vi hygger os helt vildt med det og skifter stilling meget og aktivitet, om man vil. 

Min mand er meget glad for de lange seancer, men det er hårdt og ofte har jeg for svært ved at vågne næste dag. 

Anmeld Citér

28. januar 2021

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har det helt dårligt overfor min mand med at oprette den her tråd. Men min mand holder ikke ret længe, når vi har sex. Han er sød, dejlig, sindssygt fræk og fantastisk i sengen, og derfor er det ekstra ærgerligt, at det altid er en kortvarig affære. Nogen gange er han god til at stoppe op, når han er tæt på, men det bliver meget stop start stop start. Andre gange kommer orgasmer bag på ham. Fx forleden jeg red ham i sofaen, jeg gik ikke en gang vildt til den, bare stille og roligt og sensuelt, men efter ret kort tid kom han lige pludselig og var selv helt overrasket. 

Jeg tænker bare på, hvor lang tid varer sex hos jer? Ikke inklusive forspil, men selve samlejet? Hvad ville i gøre i vores situation? 

1-7 eller 8 minutter.. Men pyt, for jeg får mindst 2-4 orgasmer inden. Han er sindsygt god til forspil.. Så når det er hans tur til sidst, er det vigtigste for mig at det er lige så skønt som hvad han gør for mig..

Anmeld Citér

28. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

TS læser du stadig med?

Anmeld Citér

2. marts 2021

Anonym

Hvad ‘leger’ I andre i sengen??? Rollespil? Eller fortællinger? Nu bliver jeg bare nysgerrig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.