Min mand holder ikke ret længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.046 visninger
17 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg har det helt dårligt overfor min mand med at oprette den her tråd. Men min mand holder ikke ret længe, når vi har sex. Han er sød, dejlig, sindssygt fræk og fantastisk i sengen, og derfor er det ekstra ærgerligt, at det altid er en kortvarig affære. Nogen gange er han god til at stoppe op, når han er tæt på, men det bliver meget stop start stop start. Andre gange kommer orgasmer bag på ham. Fx forleden jeg red ham i sofaen, jeg gik ikke en gang vildt til den, bare stille og roligt og sensuelt, men efter ret kort tid kom han lige pludselig og var selv helt overrasket. 

Jeg tænker bare på, hvor lang tid varer sex hos jer? Ikke inklusive forspil, men selve samlejet? Hvad ville i gøre i vores situation? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Selve sexdelen - hvis kæresten IKKE stopper op for at holde længe.. Ja den varer alt mellem 1- maks 10 min.

Anmeld Citér

26. januar 2021

MEF

Selve penetrationen eller hvad vi skal kalde det, vare mellem 30 sekunder og 10 minutter. Lidt afhængig af situatione, hvor længe siden vi sidst havde sex, længden af forspil osv. hvis vi “springer over” forspil holder han længes, men hvis vi har er langt forspil, måske bruger hele dagen til at gå og ligge op til det, er han oftest så tændt at det er ovre nærmest før det gik i gang. Det gør mig ikke noget at det nogen gange er hurtigt ovre, for jeg kommer altid, på den ene eller anden måde..

Anmeld Citér

26. januar 2021

Anonym

Altså selve samlejet varer heller ikke særlig længe, også max 5-10 min. Nogen gange kan han lidt længere tid, men det er ikke så tit. Og hvis han har fået blowjob så meget kort tid. Men det gør mig egentlig ikke så meget, deg er da dejligt men får alligevel ikke SÅ meget ud af det. Vi bruger bare ekstra tid på alt det andet (oralsex, røre ved hinanden osv), synes faktisk det er det bedste ved sex 

Anmeld Citér

26. januar 2021

fehår

Det kommer an på mange ting: hvornår vi sidst havde sex, hvor meget forspil vi har haft, hvilken stilling, hvilket tempo, om der er helt ro omkring os eller om vi skal være stille, osv. Han holder for det meste vel et par minutter til fem minutter, men hvis han ved, jeg er ved at komme, forsøger han at holde igen. Det lykkes ikke altid. 

Jeg tager det som en kompliment, når han engang imellem kommer turbohurtigt  Og det generer aldrig, for han tilbyder altid andre former for afslutning, hvis jeg ikke når at komme under selve penetrationsdelen.

Anmeld Citér

26. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg har det helt dårligt overfor min mand med at oprette den her tråd. Men min mand holder ikke ret længe, når vi har sex. Han er sød, dejlig, sindssygt fræk og fantastisk i sengen, og derfor er det ekstra ærgerligt, at det altid er en kortvarig affære. Nogen gange er han god til at stoppe op, når han er tæt på, men det bliver meget stop start stop start. Andre gange kommer orgasmer bag på ham. Fx forleden jeg red ham i sofaen, jeg gik ikke en gang vildt til den, bare stille og roligt og sensuelt, men efter ret kort tid kom han lige pludselig og var selv helt overrasket. 

Jeg tænker bare på, hvor lang tid varer sex hos jer? Ikke inklusive forspil, men selve samlejet? Hvad ville i gøre i vores situation? 

Hvor lang tid holder din mand da? Nu bliver jeg nysgerrig 

Anmeld Citér

26. januar 2021

Anonym

Herhjemme kan selve samlejedelen sagtens tage lang tid. En time, måske mere? Men nogen gange går det også stærkt. Det afhænger af humør, hvad man lige er til. Men vi har ofte seancer, inklusive forspil, der varer et par timer eller tre. Men min mand siger at det førhen var helt umuligt for ham at holde meget mere end et minut eller to. Men han taler meget under sex altså vi bruger meget forestilling, eller han fortæller historier under samlejet(det er så svært at forklare), men han kan sammen med mig nævne alt, alle fantasier er okay at bringe op og alene det gør at han slapper af. Når han fortæller mig historier (ting han vil jeg skal forestille mig), så er hans fokus væk fra orgasmen og han kan derved med lethed trække den i langdrag. 

Men det kan altså læres 

Anmeld Citér

26. januar 2021

AnoMor

Nu er jeg godt nok single. Så må tage udgangspunkt i min ex. Der varede selve penetrationsdelen mellem 10-30 minutter. Til gengæld havde vi ikke voldsomt meget forspil. Det var som regel kun max 10 min hvis vi ikke sprang det helt over. Det gang meget sammen med at jo længere forspil. Jo kortere penetrarionstid

Anmeld Citér

26. januar 2021

Anonym

Selve sexen 5-20 min. Han holder det tilbage, stopper også op, men ikke sådan stop-videre-stop, sådan mere naturligt.

Jeg synes generelt det varer for længe 

Anmeld Citér

26. januar 2021

Anonym

30 minutter til 1 time nogle gange længere og det hele er med forspil. Manden har lært at holde fokus så han ikke bare kommer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.