Anonym skriver:
God aften.
Jeg elsker at være alene og det at være sammen med mennesker dræner mig fuldstændig for energi - også selvom det er min egen familie. Jeg har så meget brug for at være helt alene for at lade op - og ikke bare sidde med høretelefoner på eller sådan noget. Men vitterligt være i enerum.
Der er dog ingen mulighed for enerum i vores lejlighed. Nogle gange går jeg ind i soveværelset, hvor børnene sover og læser - det er lidt som at være alene.
Hvad gør I andre introverte, som bor sammen med andre og ikke har mulighed for at gå ind på sit eget værelse? Hvordan lader I op?
Jeg er også introvert og lader op alene . Jeg har brug for ro for at tanke op . En ting som er pokkers svært i øjeblikket . Jeg er for nyligt blevet skilt og mit barn er hjemme pga fjernundervisning . Min hjerne er ved at brænde sammen. Er jeg så en dårligt mor ??
vi er alle sammen forskellige og har brug for hvert sit . Mit er alene tid for at samle kræfter . Jeg går hver dag tur med hunden , disse turer har højt prioritet i øjeblikket . Jeg søger ofte mod stranden da vandet gør mig godt.
du skriver din mand ikke tar på legepladsen med jeres børn alene , har du taget snakket med ham ? At du har brug for et frirum ? Alternativt kumme du gå en tur for dig selv . Naturen er god .
Anmeld
Citér