gider ikke vente mere nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

MorTilGustav

Hehe, jeg melder mig lige ind i "kapløbet"  Er 39+2 så jeg går også bare og venter i spænding. Har det egentlig helt fint fysisk men man går da og blir lidt utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

engel24

kommende-mor skriver:

Hi - ja bliver lidt sjovt at se "hvem der kommer først"... - Holder fingrene krydsede for at der snart sker noget for os begge!

Har tid hos min Jm på torsdag - håber ikke jeg når dertil..

tænkte på her i morges ...  er jeres slim prop gået??? hørt at den kan gøre det op til flere gange ... synes ikke at der er gået noget ved mig ?? ellers skal man ikke have det som tegn på at der sker noget ??

knus

Anmeld

26. oktober 2009

Nybagt mor

engel24 skriver:

tænkte på her i morges ...  er jeres slim prop gået??? hørt at den kan gøre det op til flere gange ... synes ikke at der er gået noget ved mig ?? ellers skal man ikke have det som tegn på at der sker noget ??

knus

Umiddelbart - så er den ikke gået på mig. Havde en anelse hvidt udefinerbart i trusserne for et par dage siden, men var så lidt at det på ingen måde kan have nogen betydning.

Har dog hørt at den sagtens kan gå flere gange inden fødslen hos nogle, og hos andre først under selve fødslen - så har vist ikke den store betydning

Anmeld

26. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

har i fået en tid til igangsæslse??

Anmeld

26. oktober 2009

jannie

¨tror ikke der er gået noget som helst her ved mig . jeg troede der var optræk til noget men det er da gået i sig selv igen. så gør nu nøjagtig som jeg har gjort de sidste uger - venter . men nøj hvor er det bare svært at blive ved at være tålmodig.

men prøver da at sende lidt ve-støv afsted til jer andre og håber det kan hjælpe lidt

herfra

Anmeld

26. oktober 2009

FrkC

Springer lige hurtigt ind og sender noget ve-støv af sted til jer

Springer ud igen

Anmeld

26. oktober 2009

Winnie

Jeg sender også gerne en masse ve-støv til alle jer der venter, kan godt huske hvor spændt og utålmodig man bliver.

Winnie 28+3

Anmeld

27. oktober 2009

engel24

Været ved lægen i dag ... alt er fint igen .. nu skal jeg bare føde ...

BARE FØDE!!!!!!

Hvis han da bare ville ud .. termin i går .... der sker ikke en dyt ....

Kom nu ud lille manse ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.