gider ikke vente mere nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

jannie

puha hvor jeg glæder mig til at prinsessen kommer til verdenen. er ved at være træt af at være stor og tyk .

men en god nyhed er at hun ved jordemoderen i onsdags blev skudt til at veje ca 3500 så hun er ikke helt så lille et pus som de var bange for. jeg ved godt at det bare er et skøn og at alle de ekstra scanninger kun var for at checke at hun godt nok voksede som hun skal, men lidt nervøs blev jeg da alligevel. så det var dejligt at få vægten at vide.

så nu skal hun bare lokkes ud til os - hellere igår end imorgen. det er næsten ikke til at overskue hvis jeg skal gå 14 dage over tiden igen denne gang.

bare lidt ynk herfra

knus

jannie 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

4kløver

jannie skriver:

puha hvor jeg glæder mig til at prinsessen kommer til verdenen. er ved at være træt af at være stor og tyk .

men en god nyhed er at hun ved jordemoderen i onsdags blev skudt til at veje ca 3500 så hun er ikke helt så lille et pus som de var bange for. jeg ved godt at det bare er et skøn og at alle de ekstra scanninger kun var for at checke at hun godt nok voksede som hun skal, men lidt nervøs blev jeg da alligevel. så det var dejligt at få vægten at vide.

så nu skal hun bare lokkes ud til os - hellere igår end imorgen. det er næsten ikke til at overskue hvis jeg skal gå 14 dage over tiden igen denne gang.

bare lidt ynk herfra

knus

jannie 39+0

Har det på sammen måde.. jeg kan heller ikke vente mere  Skal scannes igen på fredag for hun er heller ikke så stor som de ønsker 2660 sidst så nu ligger hun nok på de 3000g.. (håber jeg)jeg er selv 40+1  

Anmeld

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg gider heller ikk vente mere
er 40+1 idag og uddd skal han komme nu

Anmeld

25. oktober 2009

S.L.S

41+1 her snøft.. Vil også godt have hende ud.. Vil så gerne have lov til bare ligge og prutte og hygge med hende.. Hmmm men vi må bære over med tålmodigheden...

Hep hep tøser

s.l.s

Anmeld

25. oktober 2009

engel24

jannie skriver:

bare lidt ynk herfra

knus

jannie 39+0

39+ 6 er jeg i nu ... ser frem til det er over ... meget endda ..

- er egentlig sluppet meget nemt igennem disse 9 måneder ... men ser frem til det .. kan I mærke forskel ?? det kan jeg ikke pt..

Anmeld

25. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg melder mig lige til gruppen her

Har termin i morgen, og synes jeg er blevet så tung bare her i  den sidste uge,  - har ellers haft en rigtig dejlig graviditet.

Er som om jeg lige har taget 5-7 hurtige kilo på - puh, så ja - er også super klar på at han kommer ud NU

Så ja - folk fik ret, da de sagde at til sidst er man bare stor og tung og besværet...

Anmeld

25. oktober 2009

engel24

kommende-mor skriver:

Jeg melder mig lige til gruppen her

Har termin i morgen, og synes jeg er blevet så tung bare her i  den sidste uge,  - har ellers haft en rigtig dejlig graviditet.

Er som om jeg lige har taget 5-7 hurtige kilo på - puh, så ja - er også super klar på at han kommer ud NU

Så ja - folk fik ret, da de sagde at til sidst er man bare stor og tung og besværet...

kan følge dig 100 % .. også termin i morgen ... puuhhaa ...

Anmeld

25. oktober 2009

Nybagt mor

engel24 skriver:

kan følge dig 100 % .. også termin i morgen ... puuhhaa ...

Hi - ja bliver lidt sjovt at se "hvem der kommer først"... - Holder fingrene krydsede for at der snart sker noget for os begge!

Har tid hos min Jm på torsdag - håber ikke jeg når dertil..

Anmeld

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

også for der snart sker noget

Anmeld

25. oktober 2009

4kløver

kommende-mor skriver:

Hi - ja bliver lidt sjovt at se "hvem der kommer først"... - Holder fingrene krydsede for at der snart sker noget for os begge!

Har tid hos min Jm på torsdag - håber ikke jeg når dertil..

Skal til jm i morgen men jeg håber også at jeg ikke når det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.