Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan var det at blive podet gennem næsen for corona? Jeg har ikke andre muligheder end at blive testet med en lyntest da jeg skal tage med min mand som er presse ind til en håndboldkamp i morgen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke videre behageligt, men det er jo hurtigt overstået.
Jixy skriver: Ikke videre behageligt, men det er jo hurtigt overstået.
er det til at holde ud, eller gør det bare mega ondt?
Jeg har før prøvet at få anlagt en nasal sonde så jeg har nogenlunde en følelse af at det bliver ubehageligt.
Altså jeg ved ikke noget om det, men vær opmærksom på, at de godt kan vise falsk positiv.. Ved ikke, hvad man skal gøre, hvis den viser positiv.. Men ved bare, at det står under beskrivelsen af den
Unicorn1 skriver: Altså jeg ved ikke noget om det, men vær opmærksom på, at de godt kan vise falsk positiv.. Ved ikke, hvad man skal gøre, hvis den viser positiv.. Men ved bare, at det står under beskrivelsen af den
Okay, det vidste jeg faktisk ikke
Hvis den er positiv skal man bestille tid til en rigtig test med det samme har jeg læst/hørt
Jeg vil hellere have 10 næsetest end 1 pcr test
De kan ikke vise falsk positive, men falskt negativt har jeg hørt
Jeg vil hellere have 10 næsetest end 1 pcr test De kan ikke vise falsk positive, men falskt negativt har jeg hørt
Hvorfor det? er det ikke vildt ubehageligt med næsetesten?
Jeg har prøvet PCR før.
Vidste ikke at den kan vise falsk negativt.
ikke behageligt, men for det meste hurtigt overstået. Man kniber lige en tåre. Jeg fik en i går og de måtte stikke den op tre gange før det lykkedes, det var så knap så sjovt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128