IenFart skriver:
Hvor læser du, at mange synes hans opførsel er ok? Der er et par af os som siger, at hvis hans opførsel var en engangsting og han ellers ikke er sådan, så kan TS overveje om det er værd at sætte brand i hele hytten over. Jeg læser ingen som skriver, at man har carte blanche til hvad som helst bare fordi pga fuldskab.
Nogle udpluk. Første citat fra dig selv, som jeg læser som noget affærdigende, dvs du erkender han har opført sig dumt, men du følger det op med et men. Nogen er "bare" paphatte, når de er fulde. I min mening er der ikke noget men at tilføje til den adfærd han har udvist.. Jeg siger ikke, at der er noget galt med resten af dit svar, og det her er også blot min personlige holdning. Men den frase synes jeg legitimiterer hans adfærd baseret på promillen.
"Han har opført sig som en paphat, men nogle mennesker er bare røv-irriterende når de bliver fulde."
"Jeg tænker at du skal kigge generelt på hvordan i har det sammen og ikke kun denne dumme nytår aften for sandheden er at nogle mennsker blev dum at høre på når de blev fulde så hvis han ellers er en sød og kærlig kærste som behandle dig med respekt så lad ikke denne aften ødelægge jeres forhold. "
" Din kæreste har opført sig som en klaphat - og det kan jo ske når man får så meget indenbords"
Anmeld
Citér