Hej alle sammen, godt nytår
Jeg er lidt frustreret og ked af det, men er også 20. Uger henne og meget hormonel, så ved sgu ikke om det er mig der er for nærtagende.
Vi var til nytårsaften igår hos min kærestes bror og kone, vi var i alt 4 par + 1 singlefyr, alle indenfor Coronaboblen og alt er godt.
Min kæreste er allerede halvfuld da vi når forretten, altså han snaldrer lidt men er i godt humør og ingen ko på isen. Vi joker lidt indbyrdes alle sammen, og alt er hyggeligt. Min kæreste går så lidt over gevind føler sig, han siger b.la. At det er nemmere at betale børnepenge, end at bo sammen med mig, at hans kammerat bare kan overtage mig og komme tilbage med mig, når babyen er født og så videre. Jeg bliver lidt ramt, men har jo selv lagt op til jokes, så tænker han bare har dårlig situationsfornemmelse og jeg er jo også lidt ekstra følsom og samtidig gider jeg ikke ødelægge stemningen, så siger ikke noget. Han bliver dog ved med at bringe vores ikke-eksisterende sexliv op som en joke, og jeg synes det er lidt ydmygende. Jeg føler mig ikke særlig tilpas i min gravide krop, jeg er tung, har ondt og har lidt rigtig meget af kvalme og træthed, sex er ikke på min prioriteringsliste pt.
Da vi når desserten er han meget fuld, meget fuldere end alle andre i selskabet og det er bare SÅ typisk ham. Det et lidt flovt. Jeg er blevet dårlig og har kastet op 9 gange inden kl. 24.
Han registrerer slet ikke at jeg er dårlig og farer rundt på toilettet for at kaste op. Det gør til gengæld alle andre og hans kammerater tilbyder mig vand, tyggegummi, frisk luft osv. Min kæreste derimod tror jeg er sur (altså why?) og ignorerer mig, indtil hans bror siger at jeg er dårlig og han måske lige skal tjekke op.
Da klokken bliver 24, render han rundt og ønsker godt nytår til alle i selskabet- bortset fra mig? Hans bror spørg endda om han har fået sagt godt nytår til alle og han siger ja, indtil hans bror siger "også din gravide kæreste?"
Jeg kører hjem kl. 00.30, jeg faldt i søvn kl. 01.20 og vågnede kl. 05, så er træt, har kvalme og er ked af det. Han er ikke kommet hjem endnu, jeg ved ikke engang om han stadig er til nytårsfesten, han har ikke sendt så meget som en SMS og jeg er egentlig bare frustreret og ked at det... Men også urolig fordi han var så fuld.