Kram mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! 
det VAR to aftaler; 

hente juletræ (ved vores nabo!) i morgen - samt spise æbleskiver og drikke gløg. 
julefrokost 1. Juledag. 
men tak for virtuelle kram, som var alt jeg behøvede. 
glædelig jul til jer allesammen herinde - det er et dejligt Forum, med nogle gode damer. 
god jul 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

1. Juledag 

Allesammen? Eller kun jer? 

Anmeld Citér

20. december 2020

Abracadabra

Jeg kan nok ikke gennemskue matematikken, men hænger det sammen med, at man helst kun skal se de samme 10 julen igennem, og hvis I sidder 10 sammen med din mands familie (forudgående af gløgg-arrangement med yderligere nye), vil din bror ikke ses med jer (og 9 nye andre) dagen efter? Så han i virkeligheden bare gerne vil følge retningslinierne?

Hvis hans holdning i virkeligheden er et udtryk for fornuft, gør det måske mindre ondt?

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

Jeg har ikke brug for råd, ideer til hvorfor vi vælges fra, eller spørgsmål om vi er for mange. For det er vi ikke. Der kommer fire juleaften - og så skulle vi være sammen med min bror (4prs) 1. Juledag. Så ingen overskrider noget. 
iørvirgt ses de med Gud og hver mand og arbejder og deres børn er i inst. 
tak for jer, der formåede blot at sende et kram. 
tråden sluttede her 

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Allesammen? Eller kun jer? 

Ja altså os, min brors familie og så os. Og mine forældre. Men mine forældre har valgt isolation fra nu 

Anmeld Citér

20. december 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg har ikke brug for råd, ideer til hvorfor vi vælges fra, eller spørgsmål om vi er for mange. For det er vi ikke. Der kommer fire juleaften - og så skulle vi være sammen med min bror (4prs) 1. Juledag. Så ingen overskrider noget. 
iørvirgt ses de med Gud og hver mand og arbejder og deres børn er i inst. 
tak for jer, der formåede blot at sende et kram. 
tråden sluttede her 

Så undskyld. 

Jeg prøvede bare at gennemskue, om fravalget var rationelt og derfor kunne være nemmere at fordøje. 

Det er jo svært for mange i år: Jeg er læge på et stort sygehus, så hvis en af mine unger slæber corona med hjem, falder afdelingens vagtplan sammen i nogle dage, som er så vigtige for så mange. Hvis mine kollegaer HVER dag ser 8-9 nye, bringer de også MIN families jul i fare. Helt lavpraktisk handler det jo ikke kun om, hvorvidt man selv bliver syg, men om hvor mange man tager med sig i faldet. 

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så undskyld. 

Jeg prøvede bare at gennemskue, om fravalget var rationelt og derfor kunne være nemmere at fordøje. 

Det er jo svært for mange i år: Jeg er læge på et stort sygehus, så hvis en af mine unger slæber corona med hjem, falder afdelingens vagtplan sammen i nogle dage, som er så vigtige for så mange. Hvis mine kollegaer HVER dag ser 8-9 nye, bringer de også MIN families jul i fare. Helt lavpraktisk handler det jo ikke kun om, hvorvidt man selv bliver syg, men om hvor mange man tager med sig i faldet. 

Ja dét er jeg godt med på - men det er jo slet ikke det min historie omhandler. At se så mange mennesker. Men tak for reminderen alligevel 

Anmeld Citér

20. december 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja dét er jeg godt med på - men det er jo slet ikke det min historie omhandler. At se så mange mennesker. Men tak for reminderen alligevel 

Jeg tror igen, at du misforstår mig: Måske er I ikke fravalgt - måske er folk bekymrede. 

Jeg håber ikke, at dem i vores omgangskreds vi ‘fravælger’ føler sig fravalgt, men forstår, at alle skal se færre. Det handler ikke om følelser, men om fornuft. 

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg tror igen, at du misforstår mig: Måske er I ikke fravalgt - måske er folk bekymrede. 

Jeg håber ikke, at dem i vores omgangskreds vi ‘fravælger’ føler sig fravalgt, men forstår, at alle skal se færre. Det handler ikke om følelser, men om fornuft. 

Altså man er da fravalgt, når de vælger den anden familie. Altså / skilsmisse familie. Den ene dag faren og dagen efter morens! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.