Kram mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
18 svar
8 synes godt om
19. december 2020

Anonym trådstarter

Ej, jeg har virkelig haft en seriøs lorte dag! Min egen familie har valgt os fra i julen (grundet corona) men jeg opdager det, ved en tilfældig samtalte. Fuck jeg er skuffet og orker ikke gå i dybden - jeg vil bare være ulykkelig over, ikke at skulle se nogen mennesker i julen fra min familie. Suk hulk snøft - virtuelle kram er alt jeg behøver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2020

Rockertand

Stort kram.

Anmeld Citér

19. december 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ej, jeg har virkelig haft en seriøs lorte dag! Min egen familie har valgt os fra i julen (grundet corona) men jeg opdager det, ved en tilfældig samtalte. Fuck jeg er skuffet og orker ikke gå i dybden - jeg vil bare være ulykkelig over, ikke at skulle se nogen mennesker i julen fra min familie. Suk hulk snøft - virtuelle kram er alt jeg behøver 

Der er mange som har valgt at fejre jul derhjemme uden gæster grundet corona. Det er ikke personligt. 
Det kan også være hyggeligt at fejre jul kun med sin egen familie. Det behøver ikke være noget lort  - måske finder du ud af det også har sin charme

Anmeld Citér

19. december 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville faktisk elske en jul bare os herhjemme��

Men ved godt at det ikke kommer til at ske, for den ældre generation i min familie er som mange andre i den alder, helt ligeglade og giver skylden på de unge 

Såh vi tager en jul som vanligt (skal lige siges at vi ikke bliver over 10) 

Anmeld Citér

19. december 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Der er mange som har valgt at fejre jul derhjemme uden gæster grundet corona. Det er ikke personligt. 
Det kan også være hyggeligt at fejre jul kun med sin egen familie. Det behøver ikke være noget lort  - måske finder du ud af det også har sin charme

Det er SLET ikke det, det handler om! De har valgt min svigerindes familie - istedet  og jeg fatter ikke hvorfor. Som om vi er mere farlige 

Anmeld Citér

19. december 2020

Chchch

Profilbillede for Chchch
Anonym skriver:

Det er SLET ikke det, det handler om! De har valgt min svigerindes familie - istedet  og jeg fatter ikke hvorfor. Som om vi er mere farlige 

Kæmpe kram! Skal bare lige forstå det. Har du en bror, som dine forældre så holder jul med i år? Har du nogle svigerforældre, som du plejer at holde jul med? Altså en ordning, hvor i skiftes hvert andet år? Er du enlig og skal derfor nu sidde alene? Bor du i f.eks. hovedstadsområdet, hvor smittetrykket er højt og dine forældre bor et andet sted? Uanset hvad, så kan jeg godt forstå, du bliver ked af det. Har du ellers et godt forhold til dine forældre? Jeg synes helt bestemt, det ville være okay at ringe til din mor... især fordi du har hørt det i en tilfældig samtale og du ellers troede, at du/i skulle holde jul med dem...

Anmeld Citér

19. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Var det meningen at I skulle holde jul med dem?

Anmeld Citér

19. december 2020

serinasmor

Kram til dig

Det her med jul uden familie eller kun med dele af ens familie bliver super hårdt.

Det bedste man kan gøre er at snakke om det.

Tale åbent om det - og lave de aftaler man har brug for.

Men det lyder lidt som om, at I ikke havde aftalt noget overhovedet. Og at din forventning mest er ud fra plejer og ikke en aftale.

Har I slet ikke snakket om, hvad I gør denne helt anderledes jul?

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

Chchch skriver:

Kæmpe kram! Skal bare lige forstå det. Har du en bror, som dine forældre så holder jul med i år? Har du nogle svigerforældre, som du plejer at holde jul med? Altså en ordning, hvor i skiftes hvert andet år? Er du enlig og skal derfor nu sidde alene? Bor du i f.eks. hovedstadsområdet, hvor smittetrykket er højt og dine forældre bor et andet sted? Uanset hvad, så kan jeg godt forstå, du bliver ked af det. Har du ellers et godt forhold til dine forældre? Jeg synes helt bestemt, det ville være okay at ringe til din mor... især fordi du har hørt det i en tilfældig samtale og du ellers troede, at du/i skulle holde jul med dem...

Det er ikke juleaften - men 1. Juledag  hvor vi altid holder julefrokost. 
nej, jeg bor på landet. Lars tyndskids. Nej, har min mand og tre børn. 
svigerforældre kommer ikke. 
min mands bror og familie. Kommer juleaften, det er trods alt dejlig!  Men.... føler mig virkelig fravalgt af min bror 1. Juledag! 

Anmeld Citér

20. december 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Var det meningen at I skulle holde jul med dem?

1. Juledag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.