Anonym skriver:
Rart med en der ikke hakker ned, tror bare det men Batman var en masse negative tanker, kan slet ikke se det gode i drenge lige nu. Og prøver at finde nogen drenge der er søde. Men når jeg tænker på i sommeres da naboens drenge tit var over og lege med min datter på hendes trampolin så slås drengene heletiden og hoppet ind i hinanden og min datter synes det er for vild og selvom jeg havde sagt stop til dem så kom en af det ene og ud af det andet. Eller andre drenge vi kender hun har leget med har leget zombier eller drage, indimellem har de været så vilde at hun kommer grædende. Og hos dem er der heller ikke noget nej der tranger ind. Så har ikke nogen gode oplevelser med drenge endnu.
forsøger virkelig at finde noget positivt. Og ville så gerne være glad.
Husk på at de drenge kommer fra et andet hjem, har en anden dna osv osv end dine børn.
Børn er forskellige - også dem fra de samme forældre, javist. Men, der er en vis fælles arvemasse og en ens opdragelse i hjemmet. Så, hvis du opdrager din datter og søn til at man hører efter når der bliver sagt nej og man ikke tromler andre mennesker der ikke har lyst til den slags leg - så får du slet ikke sådan en dreng, som du frygter
Jeg har en dreng og en pige og jeg kan kun sige, at hos os, er det primært deres tøj-præferencer der skiller dem ad. De er 9(dreng) og 6(pige). Den store ønsker sig i julegave den samme talende enhjørning som lillesøster har, og lillesøster ønsker sig den samme slags legetøjs slange som storebror har
Min søn er følsom og eftertænksom. Min datter er stædig og har sin egen mening om alt. Ift lege er de meget ens. De er begge to nogen bulderbasser der elsker at klatre, hoppe, cykle og stå på rulleskøjter men samtidig elsker de også at lave Krea ting.
Som sagt, den største kønsforskel ligger i deres beklædning. Lillesøster elsker virkelig kjoler og storebror går altid med fodboldtrøje og kasket.
Anmeld
Citér