Senia skriver:
Lyder som en dejlig alder dine to sønner er
Ja, tiden går stærkt og kunne specielt godt forstille mig at med netop små børn går tiden hurtigere end stærkt hehe
Hehe kender det, flyttede i sidste måned, påbegyndte arbejde for nogle måneder siden, og skulle så da alt var ved at være klart være færdig med en p-sprøjte (der var 3 måneder)
Hehe ja har godt hørt at to blebørn skulle være enormt hårdt. Men 4 år lyder da også som et godt mellemrum for en efternøler hehe
Kan godt forstå at du bare vil have mulighed for at nyde den sidste i fulde drag, og virkelig have overskuddet og føle du har en frihed til at opleve lidt med den lille eks. babysvømning - noget du måske ikke har fået gjort med de andre og som du altid gerne har ville... Blot eks. 
Tak for svar 
Efter min første fødsel var jeg meget dårlig og den første tid henstår lidt i tåger for mig. Anden gang gik som en drøm og han var verdens nemmeste baby indtil han blev 8 uger. Herefter blev han rigtig syg, fejlede faktisk alt hvad et velskabt barn KAN fejle, så vi havde nogle hårde måneder, hvor vi endte med at blive indlagt uden anden diagnose end mistrivsel - øj det var drøjt. Og det var særligt hårdt fordi jeg samtidig havde min store dreng, som jo var lille og havde meget behov for omsorg. Han valgte selv sin far - og de blev meget tættere knyttet i den tid. Men det betød også, at min mand aldrig havde to minutter til at hjælpe mig med det stor-skrigende spædbarn, der hverken kunne spise eller sove. Helt ærligt, så er det ikke den skønneste tid, vores familie har haft.
Jeg håber, at næste gang, får vi en god start og så glæder jeg mig til at opleve børn med forskellige behov. For denne gang er drengene store nok til at kunne tales med - så jeg kan være noget for dem, selv om jeg har en baby hos mig 24/7. Man kan fx godt amme mens man læser højt, men i sin tid var min ældste for lille til at kunne sætte pris på en historie. Så jeg glæder mig nok mest til den med forhåbentlig at kunne give mig hen til at tage mig af baby uden at have dårlig samvittighed overfor de store. De er begge to meget glade for at lege med hinanden og for deres far - så jeg satser på en anderledes frihed til at være barselskone denne gang. Og det glæder jeg mig til.
Anmeld