Nogen her, der er aseksuelle (eller har utrolig lidt lyst til sex) og sammen med en mand, der har stor lyst? Hvad gør I?
Jeg er en kvinde på 31 år og har meget lav lyst til sex. Jeg har ikke engang lyst til at snakke om sex - en mærkelig følelse af skam, flovhed og ingen lyst.. Jeg har aldrig været interesseret i sex, jeg har mest haft lyst til at føle mig begæret. Mine tidligere parforhold har altid lidt under min manglende interesse og mange gange gået i stykker. Har aldrig rigtig haft one-night-stands.
Jeg fortalte min nuværende partner - i starten af vores forhold, at jeg ikke havde det store sex-drive. At jeg ikke var interesseret i sex og jeg betragtede mig selv som aseksuel. Det “godkendte” han. Når vi har sex I dag, så gør jeg det af pligt (1-2 gange om måneden). Jeg har vitterlig ingen interesse i det.
Jeg kan dog mærke på ham, at det går ham rigtig meget på nu her. Og efter vi er blevet forældre kan jeg næsten ikke overskue tanken om det. Og hvis han ikke får sex, så bliver han enorm kold, sur og ignorerer mig nærmest.
Jeg er ikke interesseret i at få mit seksuelle drive “fixet”. Jeg kan lide mig selv og min aseksualitet og føler, at jeg har været ærlig fra starten.. men jeg ved, at der skal andre boller i suppen, hvis vores forhold ikke skal knække under dette.
Anmeld
Citér