Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Siddestilling på stol og tjek madras i sengen om den er for blød/hård i forhold til hans vægt..
og ja helt klart tandlægetjek, jeg har selv haft at jeg begyndte at få migræne anfald og det viste sig at en fyldning var lidt for høj.. det havde taget ca 1 år før reaktionen kom på det og nu vil det tage ca. 1 år førend isninger forsvinder helt og jeg vil kunne være øm de næste 6 måneder når jeg tygge hårde ting...
en af bivirkninger ved næsespray og diverse smertestillende remedier er faktisk forværring af hovedpinen...
måske få tjekket bihulerne på ny?
ting der trigger min søn på 9 til at få migræne:
overbelastet af indtryk i skolen- f.eks. dage med meget larm kan vi godt forvente reaktion dagen efter...
for meget sukker i maden- når vi en sjælden gang giver "frihed under ansvar" med slik og dessert og han får spist for meget i løbet af dagen..
mangel på vand- der er dage hvor han kun har drukket halvdelen af sin drikkedunk fra 8-16...
hvis din søn får vitaminpiller så tjek hvor meget d-vitamin der er i.. overdosering af d-vitamin giver migræne og diarré..
ting der trigger min migræne:
for meget mørk chokolade- faktisk er det nok med 4 små stykker af den på 85% til at jeg efter en times tid kan mærke både migræne og optræk til anfald af urinsyregigten..
hvis vi spiser oksekød tre dage i træk- ikke store bøffer men f.eks. lasagne og kødsovs..
mangel på vand- jeg er så dårlig til at huske at få væske i løbet af dagen..
hvis jeg tager vitaminpiller hver dag får jeg det også.. så jeg tager hver anden dag...
Anmeld
Citér