Juleønsker.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2020

Anonym

6 og 8 de ønsker sig visse elektroniske sager. Som alle andre men det får de ikke. 

6:

Spil alle mine føjelser indeni og udenpå.  Trick løbehjul. Gribetang til skrald.  Krea sager. Oplevelser uden mor og far. Væggeur  sylvanien 

Trick løbehjul. Bordtennisnet badminton flytbar net. Oplevelse uden mor og far væggeur.

Mig mumi kop og krus. Ophold uden børn. Hjemmelavet mindre pynte ting af ungerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2020

serinasmor

Min pige på 10 ønsker sig en sort badedragt, en ny telefon, et nyt kamera, toppe, sort tøj og simspakker, puslespil, twilight bøgerne, tegneblyanter og lærreder ... Og snekugler 

Og ikke meget andet  - men det er det HUN ønsker sig og hun skal ikke have alt muligt andet presset ned over sig.

Min dreng på 4 ønsker sig lego city og pokemon - alt med pokemon

and that's it ... han mangler heller ikke noget særligt.

Anmeld Citér

23. november 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min datter på snart fire ønsker sig nederdele med tyl, udklædningstøj, walkie talkies, smykker med hendes navn, løbehjul, Playmobil hospital, cykelhjelm og stol til dukke, hårpynt og alt med glitter.

Anmeld Citér

23. november 2020

Pb18

Ift egne ønsker, så begynder jeg efter min fødselsdag at skrive ned hvad jeg mangler, men som ikke er akut. Det kunne være en ny badedragt, flere morgenmadsskåle, lækker creme mm. I år er nye udendørslamper også røget på listen, da det er noget vi alligevel skal ud at købe.

Tidligere så købte jeg selv tingene, når jeg fik indskydelsen, men det fungerer rigtig fint at ønske mig det i stedet og så står jeg ikke der med en masse (for mig) lidt ligegyldige ønsker. For vi mangler ikke det store og tøj mm har jeg nok af, selvom jeg kun køber meget sjældent. Ellers er jeg også glad for oplevelser, men jeg har tre gavekort fra sidste år, som jeg ikke har kunne bruge pga nedlukningen, så dem vil jeg gerne have brugt før jeg får yderligere. 

Jeg har også en liste hvor jeg skriver ned, hvad mine forældre, svigerforældre og mand nævner noget i løbet af året at de egentlig godt kunne tænke sig. Ofte glemmer de det selv inden vi når julen, men når de så pakker op bliver de rigtig glade 

Anmeld Citér

23. november 2020

Tjuhej

Her er hvad vores 3 unger siger de ønsker sig:

dreng på 3år ønsker sig:

• Paw Patrol figurer, faktisk alt med Paw Patrol 
  • En begynder racerbane
  • Dinosaurs (selv han har allerede et helt lager)
  • Et legekøkken med køleskab
  • Spisestel til legekøkken 
  • Spiderman
  • Magnatiles, masser af dem

-Og så ønsker han sig generelt ALT det han ser 

pige på 6år:

• Lego friends
  • Frisørsæt
  • Rulleskøjter
  • Diskokugle
  • Walkie talkies
  • Puslespil med 200 brikker
  • Børnenes postkontor
  • Kinetisk sandsæt
  • En mobil (får hun så ikke )

dreng på 9år ønsker sig:

• Gravitrax startsæt
  • Masser af gravitrax udvidelsespakker
  • En orange nike kasket
  • Skipbo kortspil
  • Tømrersæt
  • Gavekort til x box one spil
  • En gamer mus
  • Rulleskøjter
  • Tøj

Jeg ønsker mig ikke noget, da jeg ikke får julegaver  Eller jo hjemmegjorte ting fra ungerne  Men til min fødselsdag plejer jeg at ønske mig øreringe, produkter fra Pudderdåserne og tøj... 

Anmeld Citér

23. november 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Vores den mindste (søn på 5 år) ønsker sig stadig alt i legetøjskatalogerne, selv om værelset er helt proppet, men sammen har vi skåret det ned til Playmobil, Lego, Paw Patrol, dinosaurer og Nerf.

Den store, som er en pige på 8, ønsker sig nogle bestemte sko, en mobiltelefon, L.O.L og nogle smykker.

Jeg har ikke så mange ønsker og har ikke haft det de seneste år, da jeg ikke orker flere ting i vores hus. Jeg ønsker mig en ny lampe, som vi mangler, men ellers synes jeg huset er fuld af ting, så der skal i stedet ryddes ud, men ud over lampen har jeg da fundet lidt tøj, sko og bøger jeg kan bruge. Tøj og sko er det eneste, jeg aldrig får for meget af .

Jeg plejer også at ønke mig oplevelser, men det er droppet i år, da det ikke er til at vide, hvornår Verden bliver mere normal, så ma kan komme ud og nyde nogle gode oplevelser.

Anmeld Citér

23. november 2020

lineog4

Jeg har for en gang skyld mange ønsker, jeg ønsker mig en kogebog fra valdemsrsro med grønne retter (ville gerne have langt flere kødfridage), så er der en krimi jeg ønsker mig og lige nu er titlen væk, et kamera, oplevelser, en kæde til min medaljon (den anden er knækket), trådløse onear høretelefoner.

Min yngste søn på 10 ønsker sig fodbold trøje med Manchester City og fifa21, onear trådløse hørertwlefober (storebror fik dem i fødselsdagsgace og nu ønsker hele familien sig dem) oplevelser og smart tøj.

Han på 13 ønsker sig gobi tankvogne, magic card og ja vel også oplevelser.

Min datter på 17 ønsker sig sutsko, tøj fra genbrugs (og det er jo super let)z trådløse onear høretelefoner i et bestemt mærke. De er bestilt, for synes ikke lige tøj fra genbrugs er det letteste ønske 

Anmeld Citér

23. november 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Loa skriver:

Ja nu kommer den igen i år  

hvad ønsker I jer og jeres børn sig? 
Et luksus problem, i know, men kan simpelthen ikke finde ønsker. Hverken til mig eller pigerne på 4 og 10. De kommer heller ikke med ret mange ting når man spørger dem 

Her ønsker tøserne på 7 og 10 sig tøj, ur, krea ting, brætspil, øreringe, bøger og sengetøj... Ikke et stykke legetøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.