Juleønsker.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
17 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2020

Loa

Ja nu kommer den igen i år  

hvad ønsker I jer og jeres børn sig? 
Et luksus problem, i know, men kan simpelthen ikke finde ønsker. Hverken til mig eller pigerne på 4 og 10. De kommer heller ikke med ret mange ting når man spørger dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2020

Anonym

Vores pige er 5 nu. 

Men hun elsker at spille hvem er hvem. 

Barbie dukker med yndlings prinsesse. 

Vi har li bestilt 4 nye brætspil til som advents gaver. Hvor vi alle sammen kan være om. 

Gåsespil (søsteren gerne)

Anmeld Citér

22. november 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine piger på 15, 14 og 12 ønsker sig plejeprodukter, øreringe, sko og tøj.

Jeg ønsker mig de næste bøger i de serier jeg læser.

Anmeld Citér

22. november 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Mine drenge er 4 og 3 år. Min datter er 1,5 år.

Ham på 4 år, ønsker sig alt legetøj (hvis du spørger ham). Jeg har skrevet schleich sæt, da han leger meget med hans schleich dyr, brætspil, Spider-Man figur og spiderman sengetøj på.

Ham på 3 år, ønsker sig alt Paw patrol. Så har skrevet Paw patrol ting på, et brætspil og et par bøger.

Hende på 1,5 år er sygt svær. Har skrevet dukke på, smart max, et par bøger og tøj på 

Vi opfordre familien til små gaver og penge, da vi flytter til april og gerne vil have en trampolin bla. 

Tror dog desværre at svigermor som sædvanlig kommer med en masse brugt bras 

Anmeld Citér

22. november 2020

AnoMor

Loa skriver:

Et luksus problem, i know, men kan simpelthen ikke finde ønsker. Hverken til mig eller pigerne på 4 og 10. De kommer heller ikke med ret mange ting når man spørger dem 

Min søn på 5 års ønskeseddel fylder 2 A4 sider 

jeg ønsker min gavekort, parfumer og lidt køkkenudstyr. 

Anmeld Citér

22. november 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Loa skriver:

Jeg kender alt for godt til ikke at vide hvad vi ønsker os. Derfor er det primært “overflødige” ting. 
Vi er begyndt at ønske os nye håndklæder fra Georg Jensen damask. Vi køber ikke et eneste selv, sådan er det med flere ting. 
vi ønsker os også en ny lille kasserolle med sliplet fra Eva trio, til at koge øllebrød i. Og en by stegepande. 
Flere hverdagstallerkner fra royal copenhagen. Nye skåle. 
Jeg ønsker mig nogle øreringe, min dagcreme fra Ole Henriksen. Mascara fra lancome(selvom det er flere måneder siden jeg brugte det sidst). 
Vores datter på 6 ønsker sig øreringe, en flamingo fra little live pets, Barbie color reveal, LOL og puslespil.
Til vores datter på snart 3 mdr ønsker vi os body fra joha i uld/silke, skeer med varmeindikator på. Dækkeserviet i silikone og tallerkensæt. 
Min mand ønsker sig t shirts, et spil og Armani code deo. 

Anmeld Citér

23. november 2020

Ano18

Jeg kan sagtens skrive hvad min pige på 4 ønsker sig - om hun får det er en anden sag  Hun har dog 2 voksne brødre hvoraf den ene slet ikke kan stå for hende  Jeg får tics bare ved tanken om slim ... og min datter har det helt omvendt 

Så her er min datters bud på must haves haha :

poopsie der prutter slim åbenbart 

En eller anden gogogotta go lyserød flamingo der sidder på et toilet og ja, prutter slim

en pakke med slim

en pakke hvor man selv blander slim

slim med glimmer 

mere slim etc etc

Af andre ønsker ! : - kæpheste fra By Astrup, -rulleskøjter plus udstyr, - udklædning og legesminke / neglelak fra Great pretenders, Souza og Hm har glemt de sidste mærker men nogle der laver klips øreringe .., my little pony kjole, paryk og små figurer, Kinetic sand, foam sand, alt m unicorn, insektfanger (sådan en støvsuger dims plus bur).

(Jeg har bla. købt en ringæske (sådan en m plads til mange ringe) og fundet forskellige “fine” ringe og ja så har vi håndplukket fra ovenstående liste og selv fundet lidt på)

Anmeld Citér

23. november 2020

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har købt et mini køleskab til hver af drengene på hhv. 15 og 18 år. Vi har købt trådløse hørebøffer med lyd reducering til vores datter på 12 år. De skal helt sikkert også have noget mere, måske noget tøj

Jeg selv har faktisk ønsker i år

Gavekort til Lacoste

Gavekort eller de dufte min mand ved jeg bruger fra Matas

Nyt glattejern

Pyjamas

Gavekort til bøger

Måske der kommer mere til.

Anmeld Citér

23. november 2020

LSS

Ønsker pige 9 år: hay kasser, omar reol, airtrack, tøj og sko.

Ønsker pige 7 år: sylvanians familie, schleich 

Ønsker dreng 4 år: alt med Lego ninjago og Ninja turtles 

ønsker dreng 2 år: gurli gris og larmende legetøj.

Og jeg ønsker mig ingenting andet end et godt helbred. 

Anmeld Citér

23. november 2020

Anonym

Vores børn har også få ønsker:

4 årig: kjoler, madkasse med Anna og Elsa, kaninbamse, dukke, golfudstyr, smykker, dukketøj

10 år: computer og pynteting

12: cover til airpods og ur fra Garmin

13: tøj

14: tøj 

egentlig en ret kedelig seddel men jeg kan godt forstå det. De har nærmest alt hvad der fåes indenfor elektronik, brætspil og meget legetøj så der er ik så meget tilbage at ønske sig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.