Hvordan finder man bekendtskaber, når man er hjemmegående og selvtilliden er 0.
Hej.
Jeg skriver herinde, da jeg kan være anonym og jeg er faktisk flov over min situtation. Jeg er en 30 år kvinde,sammen boende med min kæreste, som har mit i kufferten som jeg ikke behøver at komme nærmere ind på.
Jeg er ensom og har været dette de sidste 6 år. Jeg har gået og bildt mig selv ind, at jeg bare var introvert og nød tiden for mig selv, men den seneste tid kan jeg mærke jeg savner nogle at snakke med.
Don’t get me wrong, jeg nyder at snakke med min kæreste, men vi er også 2 ret forskellige personer med forskellige interesser.
så begynder jeg at plapre løs om feks Kamera og dets funktioner (et eks som vi snakkede om den anden dag) så vil han hurtigt komme og sige, “Skat, du ved godt det ikke intressere mig, så jeg ender med at ikke lytte når du snakker om de her ting”
Hvilket jeg udmærket forstår, jeg nyder heller ikke at hører en historie om hvordan han og gutterne fangede den fisk på krogen, og ender helt sikkert i mine egne tanker. I get the point.
Jeg har jo bare ikke ret mange historier, jeg kan komme med når jeg går hjemme 24/7.
Jeg er ikke blevet kontaktet af nogle i 6 år udover min søster når hun mangler penge og min kæreste når han er ude af huset.
Det gør bare ikke problemet mindre.. Jeg savner stadig nogle at snakke med, lave ting med.. Bare nogle venner.
Jeg har prøvet mange ting!
-Grupper på facebook
-Bulbjerg
-meldt mig til kurser (bare for at kommer i nærheden af andre mennesker)
-startet samtaler med random mennesker (dog blev det primært til 1-2 sætninger, inden det blev akavet)
Hvor kan jeg som hjemmegående (intet job i nærmeste fremtid, ej heller studie, selvom dette ville være det ultimative løsning) finde venner?
Hvad kan jeg gøre? Jeg er efterhånden på grådens rand.
Anmeld
Citér