Da min eks og jeg flyttede fra hinanden, blev børnenes ting hos mig. Han forlangte intet. Dog tilbød jeg at betale/give et bidrag til nogle af de vigtigste ting til børnene. Bl.a. senge og højstole. Jeg fandt noget brugt og foreslog min eks at betale for det, hvis han ville have det, ellers måtte han selv finde ud af det.
Jeg har ikke skulle tage nogen konflikt da min eksmand egentlig bare synes at jeg kunne beholde alt. Jeg valgte dog alligevel at pakke service m.m. til ham.
Jeg boede 3 måneder i vores fælles bolig, indtil købsaftale gik igennem til nyt hus til børnene og mig. Her erfarede jeg bare at jeg rigtig gerne ville have nyt. Både for min egen skyld og børnenes. At vi startede et nyt kapitel.
Men havde min eksmand insisteret på at vi skulle dele inventar ligeligt, så havde jeg altså bare delt. Der kommer så mange andre konflikter og den her med børnenes værelser er småting i min verden. Særligt fordi brugtmarkedet er så super fint og man bare kan få så meget kaster i hovedet for ingen penge.
Anmeld
Citér