Aner ik Hva jeg skal gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres input 

Jeg må i tænkeboks, for ét er sikkert, kan i hvert fald ikke leve med det her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2020

MT_2011

Jeg syntes sku det er stort af dig at vælge at tilgive hans sidespring. Men han skal godt nok tage sig sammen, og gøre alt for at du for tilliden til ham igen. Jeg havde seriøst slået i bordet og blev hun ikke fjernet og din mand tog sig sammen, så kunne han godt vinke farvel til forholdet

Anmeld Citér

1. november 2020

moar34

Anonym skriver:

Godmorgen alle.

skriver her fordi jeg kan være anonym

Min kæreste havde for nogle måneder siden en affære.

jeg tror på at han ikke ser hende længere, men han er forsat ven med hende på Facebook og hun liker hans opslag.

Jeg har bedt ham slette hende, men det vil han ikke, da han har en klar holdning til at man ikke bestemmer over hinandens sociale medier OG at han ikke gider vi skal koncentrere os omsociale medier, men hvad vi har sammen.

så det er blevet en principsag for ham, at han ik vil slette hende.

Jeg blev så desværre så skør en dag, at jeg skrev til hende på verdens pæneste måde, at det fjorde mig rigtig ked af at hun likede hans billeder efter hvad der var sket.

Hun svare mig flabet, at hun likede hvad hun ville og at det ikke var hendes problem at jeg ikke stolede på min mand og at hun i øvrigt ik fattede jeg blev ved ham efter hvad han havde gjort 

Jeg aner ik Hva jeg skal gøre?

Det gør mig så frygtelig ked af det, men har jo valgt at tilgive min kæreste for utroskaben, så syntes også at det er drastisk nu så at gå fra ham pga det her 

Hjælp mig 

Kære dig. 
Hvor er det nemt for andre at skrive du Bare skal skride. Det er bare ikke så simpelt. Jeg har selv været der, og der ligger et kæmpe arbejde i jeres forhold fremadrettet. Jeg vil sige til dig at du skal stille nogle krav til ham. Fortælle ham hvad der for dig ville hjælpe for at du skal kunne genvinde tilliden til ham. 
For mig er det et år siden og det er stadig svært for mig, men jeg har en mand der lytter til mig, og rummer hvordan jeg har det. Og så har jeg besluttet at jeg bliver, og så er jeg også nød til lægge det bag mig og forsøge at komme videre. Jeg sagde til mig selv at hvis ikke det blev bedre i løbet af et halvt år så skulle jeg videre. 
så sæt en tidshorisont så du kan være i det. 
hvor længe har deres affære varet? Og hvordan fandt du ud af det? Gik han til bekendelse? Eller skulle du selv opdage det? Det gør en forskel synes jeg, for det viser om han har en samvittighed eller ej. Angre han? 

knus til dig 

Anmeld Citér

1. november 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Han lyder som en der ikke har forstået alvoren af sine handlinger.

hvis du orker at kæmpe for jeres forhold og tror der en chance for han vil det samme, så skal i have en lang snak måske med en professionel indeover og finde ud af hvordan i kommer videre. Og det er ikke bare med floskler som at koncentrere jer om det i har sammen mens han fortsætter kontakten til sin affære.

har han vist at han fokuserer på det i har sammen, altså udover bare at sige det? Har han vist forståelse for dine sårede følelser og din manglende tillid til ham og prøvet at rette op på det?

altså gør han noget aktivt og så er det her blevet en dum ting mellem jer eller sker der ikke rigtigt noget fra hans side. Hvis det er det sidste så skal han enten ruskes vågen eller også går han måske bare og venter på at du tager den hårde beslutning og ender forholdet fordi han ikke gider.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.