Aner ik Hva jeg skal gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
13 svar
69 synes godt om
31. oktober 2020

Anonym trådstarter

Godmorgen alle.

skriver her fordi jeg kan være anonym

Min kæreste havde for nogle måneder siden en affære.

jeg tror på at han ikke ser hende længere, men han er forsat ven med hende på Facebook og hun liker hans opslag.

Jeg har bedt ham slette hende, men det vil han ikke, da han har en klar holdning til at man ikke bestemmer over hinandens sociale medier OG at han ikke gider vi skal koncentrere os omsociale medier, men hvad vi har sammen.

så det er blevet en principsag for ham, at han ik vil slette hende.

Jeg blev så desværre så skør en dag, at jeg skrev til hende på verdens pæneste måde, at det fjorde mig rigtig ked af at hun likede hans billeder efter hvad der var sket.

Hun svare mig flabet, at hun likede hvad hun ville og at det ikke var hendes problem at jeg ikke stolede på min mand og at hun i øvrigt ik fattede jeg blev ved ham efter hvad han havde gjort 

Jeg aner ik Hva jeg skal gøre?

Det gør mig så frygtelig ked af det, men har jo valgt at tilgive min kæreste for utroskaben, så syntes også at det er drastisk nu så at gå fra ham pga det her 

Hjælp mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen alle.

jeg tror på at han ikke ser hende længere, men han er forsat ven med hende på Facebook og hun liker hans opslag.

Jeg har bedt ham slette hende, men det vil han ikke, da han har en klar holdning til at man ikke bestemmer over hinandens sociale medier OG at han ikke gider vi skal koncentrere os omsociale medier, men hvad vi har sammen.

Jeg blev så desværre så skør en dag, at jeg skrev til hende på verdens pæneste måde, at det fjorde mig rigtig ked af at hun likede hans billeder efter hvad der var sket.

Hun svare mig flabet, at hun likede hvad hun ville og at det ikke var hendes problem at jeg ikke stolede på min mand og at hun i øvrigt ik fattede jeg blev ved ham efter hvad han havde gjort 

Det gør mig så frygtelig ked af det, men har jo valgt at tilgive min kæreste for utroskaben, så syntes også at det er drastisk nu så at gå fra ham pga det her 

Hjælp mig 

Du har ikke tilgivet, så ville det ikke blive ved med at gå dig på.

Har desværre ingen råd, det handler jo om, at du når frem til, om du kan tilgive og slutte fred med det.

Anmeld Citér

31. oktober 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Godmorgen alle.

Hjælp mig 

Min mand kunne slette hende eller smutte. Det er jo HANS skyld at du har det sådan med hende. Der er HAM der var utro. Og så var det ikke kun en gang men en affære. Så det er ikke ham der bestemmer hvad der skal til for at du er tryg ved ham. Det er DIG. Og krammer til dig 

Anmeld Citér

31. oktober 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Godmorgen alle.

Hjælp mig 

Han var den utro part, men vil tilsyneladende ikke en gang komme dig i møde på noget så simpelt som at blokere affæren fra facebook? Det er da dejlig bekvemt for ham at sige I skal koncentrere jer om det I har sammen - det gælder åbenbart ikke ham.

Jeg tror ikke, jeg kunne være blevet i det.

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg er enig med jer alle 

Men fuck beslutningen er er træls for mig, egentlig ik svær at tage, men at føre den ud i livet, kan jeg slet ik komme afsted med 

Er rystet over hans holdning til det og så er jeg i øvrigt også rystet over at hende affæren kan finde på at skrive sådan til mig, jeg ville selv have det skrækkeligt hvis jeg havde ødelagt en familie og holde mig LANGT væk 

Anmeld Citér

31. oktober 2020

koeapabshicar

Ej selvfølgelig skal han da slette hende på fb især hvis du Beder ham om det. I skal arbejde på at komme videre sammen og det gør i da slet ikke på den måde der. Det er ham der er gal på den i det her. 

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er enig med jer alle 

Men fuck beslutningen er er træls for mig, egentlig ik svær at tage, men at føre den ud i livet, kan jeg slet ik komme afsted med 

Er rystet over hans holdning til det og så er jeg i øvrigt også rystet over at hende affæren kan finde på at skrive sådan til mig, jeg ville selv have det skrækkeligt hvis jeg havde ødelagt en familie og holde mig LANGT væk 

Når han ikke vil slette hende og hun liker hans opslag og skriver som hun gør til dig, får mig til at tænke på om de reelt forsat ser hinanden.?

Uanset, så er det dælme nemt at have en affære og derefter nægte at gøre sin kæreste/hustru tryg igen. Han burde i denne situation slet ikke stå princip fast på sådan noget, hans eneste opgave er at få jeres forhold på rette kurs igen, men det vil han med al tydelighed ikke.

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er enig med jer alle 

1. Hun har ikke ødelagt din familie, men det har din kæreste

2. Jeg kunne tilgive utroskab, men jeg kunne ikke tilgive at hun stadig var i hans liv. Han har jo tydeligvis stadig noget i klemme ved hende. Sig til ham: mig eller hende. Hvis han vælger hende tjah  bye bitch

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Du har en idiot til en kæreste der har været sammen med en værre kælling der ikke engang fortryder at hun har været sammen med en mand i forhold.

Så jeg var skredet med det samme.

En ting er utroskab (det ville jeg personligt aldrig kunne tilgive), men den utropart opgiver selvfølgelig al kontakt til den, personen har knaldet med. Det er da det mindste og forstår slet ikke du finder dig i det. Hvis din kæreste virkelig fortryder og vil glemme burde det da give sig selv at han dropper al kontakt og selvfølgelig også sletter hende på Facebook.

Så enig i at noget tyder på de inten stadig har gang i noget eller måske får gang i det igen i fremtiden , hvorfor ellers bibeholde kontakten til en man bare vil glemme 

Anmeld Citér

31. oktober 2020

lineog4

Jeg ville kunne tilgive utroskab, men ikke uden nogle forandringer, så vi kunne bygge især min tillid op igen. Det kan godt være nogle af mine krav ville være irrationelle og opleves uretfærdige i mine mands øjne, og med tiden ville de måske blive færre og mere løse. Men lige der, hvor min tillid kunne ligge på et meget lille sted, der ville jeg helt klart forvente  at han gik med til stort set alt, hvis han ønskede vores forhold skulle bestå.

Det her handler ikke om principper (på sæt og vis er jeg egentlig enig med din mand, vi ejer ikke hinanden). De principper er sat ud af kraft til du har genvundet tilliden til ham, og det må han acceptere. Tiden efter et stort tillidsbrud handler ikke om, at nyde det man har, men om ar bygge tilliden op igen. 

Ville min mand ikke det, så ville han heller ikke forholdet og måtte melde klart ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.